jom sambung brangan...



ehem ! 
yaa,, kita bertemu lagy pda minggu ini ya.. hehe.. 
ok , jom sambung brangan !
act ary tu igtkn nk sambung esoknye,, but ad something yg menghalang... ape dye something tu ? ce cite ce cite.. adalah function... nnty kte cite ea.. huhu


orait,, sebenarnye yg princess teddy sebok suh korang bayangkn sampai melalut2 ke bangun lambat tu,, ni la dye.. ape dye ? jap la ! sekeh kunk !
oke2...
mari kite bayangkn.... (abes2 dari ary tu lg..!)


dunia skunk ni,, sume orang da boley tgk kan,, tande2 kiamat...
skunk da maken ramai bilangan mak nyah n pengkid.. boley dijumpai (mcm barang je) di mane2 x kire di kota ataupun di desa.. chewah,, ayat ! haha
byk bencana alam berlaku,, tsunami , gempa bumi , tornado ,, mcm2 lha ! sampaikn jepun negare yg plg maju tu pon boley musnah sekelip mate je..
org islam mkn lemah,, owg kafir da hmpir berjaye klhkn owg islam... bkn dgn care peperangan tp dgn care laen,, dari segi pakaian ,, lagu ,, adat ,, sume kite nk ikowt barat.. contoh laen ,, justin bieber . owg malaysia sanjung2 sgt dye , sedangkn dye tu kuat agame kristian . sampai ad lagu dye yg berkonsepkn kristian . kalo kite x taw , n just nyanyi je . cane ?


so , korang x pk ke , utk jadi lebey baek ? korang yakin ke kite sume ni , sempat hidop sampai tue dulu ? konon.. ala xpe,, mude2 ni kite enjoy la puas2 , da tue nnty baru tobat . yakin ke umur tu panjang ?
kalo x kiamat pon , ajal maut sape yg taw . sedangkn kawan princess teddy yg umur sebaye pon ad yg da meninggal . kadang2 kn , princess teddy terpikir , kwn princess teddy tu ad masokkn byk gmba freehair dlm tenet . mujur ad kwn2 yg taw password facebook dye , boley la deactive profile dye . tapi kat tagged still ad . da la byk giler . xde sape taw password yg tu . korang boley bayang x , kwn princess teddy tu mmg comey la en . kat tagged tu plak mmg tempat owg carik awek . owg yg muke keras abes cam princess teddy ni pon kalo on9 kat tagged tiap2 ary dlm inbox ad berbelas2 mcg dak2 gatal nk berkenalan la , nk no la . so cube korang bayangkn , kalo tiap2 ary ad owg bkk profile dye , tgk gmba freehair dye . walopon dye da xde , gmba tu owg ttp bley tgk n dose tu xkn benti2 . slagi owg tgk slagi tu dye dpt dose .


so kowang x rase ke kalo korang letak gmba kat fb tu mcm korang buat saham dose dlm kubur ? 
n korang x rase ke korang ni mcm munafik ?
sape blajar pai dye taw la.. hehe , owg munafik ni... dye ngaku dye islam.. kalo owg kutuk islam dye marah...
"eh ,, mesty la sy islam..!"
tp hanye islam dlm IC
realitinye ,, aurat tanak tutup . dedah sane dedah sini.. pergaulan x jage . pakai tudung tapi lengan pendek . pakai tudung tapi dating ngan pakwe pegang2 tangan . pakai tudung tp kat fb free hair . anta gmba kat pakwe freehair . pakai tudung tp buwt maksiat . bangge pulak tu . sronok je cite kat kwn . bangge buwt maksiat ? 


mmg la ALLAH tu maha pengampun . sume owg pun boley tobat . tapi kalo x sempat cane ? so,, sape2 yg terbace post ni ,, renung2kn lha ek . princess teddy bkn nk tunjuk alim ke ape. princess teddy pon bkn baek sgt . ad jgk pakwe , sokmo kalo kuar umah angkat kaen tu kdg2 x pakai tudung pon . smayang pon bkn cukup sgt . kadang2 tertinggal jgk . jadi kite same2 baiki diri kite ye.. ^_^


p/s ~ kpd yg lelaki ,, meroko tu pun haram . sbb membazir duet n memudaratkn ye ! n tgk cite lucah tu pon haram .. hehe . jd,, beli la nikotin (promote promote :P) n hentikan la tgk mende2 yg x berpekdah tuh.. bek korang bace princess teddy merepek.. lg bez . x pun bek korang tgk gmba princess teddy . lg comey ... wakaka (okey ,, maaf ! sy prasan !)


1 comment:

  1. hehe! betul2 . setuju dgn ape yg ade di atas :D ngee~

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)