PREVIEW : Garnier Pure 3 in 1

Assalamualaikum :D

sekarang aku tengah pening memikirkan nak masuk UTP yang menanti but without scholar or menunggu UM yang belum pasti but yuran sedap sikit mata memandang . and I don't know which uni is the best in engineering . somebody please help me !

okay ! seperti yang diuar-uar kan hari tu , aku nak buat preview pasal pencuci muka Garnier Pure 3 in 1 . actually first time aku pakai benda alah ni time dekat kampung hari tu . aku tak tahu lah siapa punya . but aku jumpa dalam bilik air tu . so titew pakai je la . and to be honest i fell in love with it time first time cuba . aww aww .



bila pakai ni , memang sangat refreshing . rasa macam sejuk berangin je . dan yang aku pakai ni 3 in 1 . sama ada nak cuci muka saja , scrub or mask . selalunya bila nak cepat aku akan picit sikit and wash my face . three to five sec and I'm done . bila rajin sikit picit banyak banyak sikit then ambil masa seminit dua tonyoh tonyoh muka . scrub la . dan bila aku rasa macam nak berangan dulu , aku akan tepek dekat muka without water la , and make it as masker .

lepas basuh tu memang rasa licin je muka . and kurang berminyak . bila kurang berminyak masalah jerawat pun berkurang . memang sangat sesuai la untuk anda anda yang ada masalah kulit berminyak and whitehead or blackheads . Garnier Pure ni pun diperkaya dengan zinc , yang bagus untuk mengawal sebum . Pumice Stone , untuk menyingkirkan kulit mati (act as scrub) . and white clay , yang memang sangat bagus untuk kulit .

harganya agak mahal la . aku tak ingat berapa tapi dalam RM18 something or RM19 something la . but worth it . sebab it is 150ml . besar punyaaa . memang tahan berbulan jugak la . aku rasa ada yang foam cleanser atau scrub saja . tapi jarang pulak aku jumpa . selalu jumpa 3 in 1 je . tapi aku memang lagi suka 3 in 1 . pasal da combine semua sekali . dan aku tak payah susah susah nak beli masker dah . teehee ~

lepas ni aku nak try Garnier Pure Active pulak . macam lagi best je . huhuhu .
Photobucket

4 comments:

  1. aku try dah beli tadi . best ~

    ReplyDelete
  2. Pure . aku saje try . tgk entry kau ny lahh . bhahaha ~
    lain kali kau try dulu pape , kalau muka kau still ok , baru gtau . kalo rosak , bya kau kene dulu . hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . elok je muka pakai ni .sbb tu aku buat review. tapi lama lama aku rasa better kau beli sekali foam dia . pakai dia scrub kan . nipis rasa kulit kena sental hari hari . haha

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)