Melawat Cik Naga

Assalamualaikum

yeah , you know , sejak dapat result SPM bulan 3 hari tu , hari sabtu lepas baru dapat jumpa Cik Naga . long time no see . so now dia dah kembali menetap di asrama jengka pusat sebagai form 6 students , baru lah boleh nampak pipi overload dia .


mempersembahkan !

don't ask me how she got those two pau on her face .

maybe inilah titik awal kewujudan pau pau tersebut . ahak ahak .

disebabkan muka aku agak menyeramkan dalam gambar ni , maka terpaksa tambah telinga bear serba effect bling bling bagi menstabilkan keadaan . ahak ahak




mak cik makcik sekalian , inilah calon menantu paling sopan serta ayu abad ini . mempersembahkan... clap clap clap clap XD
oh em ji ~~~ ayu sangat yuh


so bila dah jumpa balik tu , we're not like other BFF . *hug hug* OMG rindu nya kat kau . *kiss kiss* . we're like.. jumpa jumpa .
cik naga : Husna ~~~~
me : woi apahal lambat sangat turun ? penat saya tunggu tau tak ????
       ha jom la duduk cepat . ada banyak gossip nak share ni .

duduk duduk terus keluarkan air sarsi satu jug dari bag and cik naga pulak bawak roti john . tak de peluk peluk nya . kami terus makan sambil pot pet pot pet . haha . sweet kan kami . hik hik .



and oh ye ! jeng jeng jeng . akhirnya lesen aku dah siap . ahak ahak *ketawa riak lagi takbur*
so , cepat teka aku pergi melawat cik naga tu datang naik apa . ehem ehem ^^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 ok basikal je . pinjam basikal adik aku pulak tu . bawak beg pink . gerun gila bila kayuh basikal then selisih dengan lori or bas . setelah tercungap cungap macam orang sempput serta kaki rasa lembik , baru sampai asrama =,=''

i really need an exercise . teruk betul stamina sekarang.

nampak pagar belakang tu ? actually rumah aku seberang pagar tu je :P

cameragirl suruh buat gwiyomi . dan dengan tetiba aku pose macam tu . gwiyomi sangat ~ hahaha .
btw thanks bell tolong tangkap gambar . 

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)