Don't really make sense


Assalamualaikum

So , esok sepatutnya aku daftar masuk UTP . tapi aku buat keputusan berani mati untuk bheuat tak tahu and tunggu result UPU je . tawakal je la . harap harap dapat UM . and , hari ni sepatutnya dah keluar result untuk permohonan pinjaman MARA tu . tapi bila aku bukak je website mara....


patut tak aku histeria sekejap ??? argh , kenapa macam ni . padahal ujian hari tu dah buat sebulan yang lepas . sebulan yuh ~ and now , ditangguhkan SEKALI LAGI . yang lagi . bukan ditangguhkan sekali , tapi dah dua kali . tskk *nangis sekejap* lepas tu tak ada sebarang temuduga dah . I was like.... what the... nak pergi oversea ni . bukan mintak masuk poli . tak kan just pakai result ujian hari tu . dah la IQ test je . dan memang aku tak dapat buat dengan baik . calculator pun tak bawak . tskkk *nangis sekali lagi*

rasanya macam dah nak putus harapan je . hmmm...
Photobucket

1 comment:

  1. anda di tag http://fardiyah.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)