Day 7 | Favourite books

Day 7 : Do you read? What are your favourite books?


I do read . And my favourite books beside text books is chemistry reference books . And books about all those mad science stuff........




nahhh . just kidding . 

apa ingat aku nerd sangat ke ?


aku tak boleh nak cakap buku mana yang paling favourite . sebab bagi aku ada banyak buku yang best . tapi semua aku dah tak ingat tajuk . hahaha . masa baca dan sebulan seterusnya masih la rasa yang buku tu best . siap promote dekat semua orang . tapi tiga empat bulan seterusnya , I can't even remember the title pon -,-


I just remember 3 books. So maybe buku ni memang aku suka lah kot sebab still ingat sampai sekarang.

1- 3600 saat
Ini novel paling pendek , paling touching pernah aku baca . kot . haha . 
and guess what ? masa aku google gambar cover buku ni (untuk bagi korang tengok) I just found out that novel ni difilemkan . like hamagadddddd *muka tekejut tahap roh nak terkeluar dari badan* I definitely will search for the movie . tak sabar nak tengok !!!!!!!!!!!


2- Coke and Sundae

3- Inkheart
cerita ni pun ada movie dia tapi aku tak tengok tengok lagi . dan novel ni actually bersiri but I'm too lazy for that . nak habiskan satu novel pun take months . hahaha . but great story lah . 


dan sekarang aku tengah baca novel ni . baru beli dan baru start baca . nanti kalau seronok i'olls share dengan u'olls okeh ? *emoticon kenyit mata sebelah mulut muncung keluar love*




Photobucket



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)