Day 6 | Band or musician

Day 6 : What band or musician is most important to you?

I can't choose one . sebab taste music aku random . like I can layan lagu slow gila nak mati and then next lagu terus keluar lagu metal . pon boleyy ~~ but if I have to choose some , aku akan pilih..

Musician :
1- Taylor Swift
2- Lord
3- Ed Sheeran
4- Avril Lavigne

kalau Malaysian mungkin aku akan pilih
1- Shila Amzah
2- Fynn Jamal
3- Yuna

kalau band pulak ,
1- Maroon 5
2- 5SOS
3- 1 Direction
4- Imagine Dragons
5- One Republic

ahhhh too many ! hehe

kalau band Malaysia just one and only 
----> Bunkface


aku rasa taste lagu aku sama ada balada , country , indie or punk rock . yup . betul lah tu . aku memang ada kecelaruan identiti sikit . sama macam style aku lah . sama ada pink polka dot atau pun black with all those studs and spikes... no in between =..=''

btw aku sekarang tengah addict dengan lagu-lagu ed sheeran . and his new music video is ohsem gilos . Tak tahu kenapa tapi aku suka tengok music video tu . Sebab dia sendiri yang menari . dan fact yang dia sebenarnya tak pandai menari dan belajar menari semata mata untuk music video tu . and it comes out beautifully . 






Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)