Day 3 | A day of my life

Day 3: Your day, in great detail.


Well , I have nothing much to tell about great things that happen today . Monday is my super busy day . My class start at 8 a.m. So pagi pagi pukul 6 lebih aku dah bangun mandi bersiap semua . pukul 7.30 aku dah gerak pergi fakulti . dah macam budak sekolah pulak rasa bila class hari hari start pukul 8 . and kelas aku straight saaaaampai pukul 5 petang . just ada sejam gap antara pukul 2 and 3 .

hari ni aku ada test statistics . subjek statistic yang aku belajar sekarang tak semudah statistics macam dulu . hafal formula masuk data dapat jawab . ini kau kena faham theory . theory about maths pulak tu . ahhh memang pening lah . even soalan test tadi just 20 soalan objektif dan masa diberi satu jam , but the marking though... betul satu you get +1 mark . salah satu you get -1 mark . tak jawab 0 . and soalan objektif so memang sangat confuse and tak pasti sebab jawapan lebih kurang je . so it is either to guess or tak jawab terus . like its better to get 0 then -1 kot ! aku sangat takut yang markah aku rendah sebab kena tolak dari jawapan yang salah . or even worse , negative marks . arghhhh !

masa rehat tu I enjoyed the best mee kari ever at KPS . aku bukan lah peminat mee kari . tapi siyesly , mee kari kat situ sedap . harga just RM4 and isi penuh gila . sangat worth it la . dan sekarang ni dekat KPS suka buat karnival macam macam . bila ada karnival macam macam , haa macam macam la yang dia jual . tadi ada banyak jual dream catcher cantik cantik gila . power bank comel comel.  dan gelang cantik cantik . gelang pandora pun ada . like before ni aku tak pernah teringin gelang pandora tu tapi tadi bila tengok rasa macam eh lawanya ! 

tapi disebabkan aku dah terover online shopping untuk bulan ni , so just mampu tengok sambil telan air liur dan gigit bibir je lah cerita dia kan . hahaha . kita takde jodoh lah you olls...



balik penat penat , malam ada meeting pulak untuk event 4 Nature di Sarawak bulan empat tahun depan . And that leads to this super late entry . haha . technically aku dah fail 30 days challenge sebab sekarang dah 4 hari bulan bukan 3 lagi . but still , selagi aku belum tidur , masih anggap hari ni belum habis . so yeah ! 

and eh lupa pulak . malam tadi jumpa ex classmate masa pasum . So peluk peluk salam tangkap gambar lepas tu terus blah pergi meeting . kira jadi lah tu . lepas rindu 2 minit . teehee ~


tapi yang aku tak puas hati kenapa dalam gambar ni syafa nampak lagi tinggi ??? ni mesti pakai selipar tebal ni . puih !


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)