Day 13 | Confession ?


Day 13 : Three confessions of your choice


Haa , tengok tajuk confession ni mesti ramai je yang click lelaju . ingat nak confess pasal crush lettew . kan kan ? i'olls tak boleh la nak confess pasal crush kat sini . bahaya . blog ni ramai orang baca . lol . poyo je .


Confession number one :
I actually..... dah dua minggu tak buat kerja . pergi kelas . balik kelas . duduk dalam bilik tak buat apa apa . tutorial tak usik assignment tak buat test belambak tak study . bila kerja makin banyak dan semakin banyak , aku pun mula rasa serabut dan pergi keluar makan and shopping . bulan ni je dah dua novel aku beli dan dua movie aku tengok . semalam nyaris nak beli album taylor swift yang latest tu. dan ayah baru je masukkan duit belanja bulan ni hari isnin hari tu dan sampai ke saat ni aku dah belanja hampir RM200 . err..... ?

nasib baik ada duit simpanan sendiri . nanti dapat biasiswa aku ganti la balik duit tabung tu T_T
oh btw alhamdulillah aku dapat biasiswa JPA . dan sekarang aku takut macam mana nak jaga pointer....


Confession number two:
I actually have a girl crush . haaa . creepy kan . hahaha . It's just that I like to see her la bukan suka weyy . aku bukan lesbian ! Aku suka tengok dia sebab dia cantik , nampak matang je . and lembut . aku start suka dia sejak aku tengok dia menari masa MHS PASUM . ok . sekarang aku pun rasa yang aku memang creepy.....


Confession number three :
tadi aku pergi makan dekat UM Food village dan tak mandi lagi . alahh , bukan orang tau pon kalau aku tak cakap kan ? dulu masa duduk hostel pun aku selalu jugak pergi lunch tak mandi .. ihiks . 

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)