Day 10 | Food for life



Day 10 :  If you could only live off of one food and one beverage for the rest of your days, what would they be?



I think it might be nasi putih lauk ayam masak merah and sayur campur yang ada bunga kobis and brokoli.

haa , specific tak ? hahah . sebab hampir setiap hari aku lunch benda yang sama . bila tak tau nak makan apa mesti menu ni yang aku pilih . tapi kalau hari hari makan menu ni sampai mati muak jugak kan ?


untuk minuman pulak.... it's hard though..
my favourite drink maybe chatime honeydew milktea. but kalau nak minum air tu hari hari , alamat memang tak hidup lama lah aku . kencing manis darah tinggi semua dapat . so I would choose air kosong . coz it is the best drink of all . jyeahh ~


btw sorry sebab hari tu aku jet jet nak update blog hari hari tapi tengok lah sekarang . senyap dua tiga hari then tau tau sehari tu nahh aku lambak dua tiga post sekali gus . nampak tak permainan dia ? hahaha . aku busy gila nak mateyyy bulan ni . dan ini sangat membuatkan semangat 'rajin belajar' aku terbantut . baru je nak buat kerja ada meeting . ada assignment. ada test . ada kelas ganti . bla bla bla .


 tengok lah planner aku untuk bulan ni . ni baru setengah bulan tau . akan datang mesti ada lagi benda yang aku kena sumbat dalam planner ni . arghhhh . bila nak goyang kaki ni ??



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)