Cute little handbag



setiap kali nak beli bag , the only thing matters is the size . I always look up the size . always . bila tengok oang pakai beg kecik kecik nampak macam alahai , comel je . cakap sambil jeling dekat bag aku yang boleh muat seorang bayi yang baru lahir . bila pilih pilih nak beli beg baru pun selalu geram tengok beg yang comel comel . tapi yang comel selalunya mesti kecik . and I will go like arghhh dammit kenapa kecik ???


orang selalu tanya aku kenapa bag aku besar nak mati ? like kau nak bawak apa dohh bawak beg besar besar ? 


bawak apa ?


semua .


setiap kali aku nak pilih bag , aku akan pastikan bag tu muat untuk aku sumbat buku dan file untuk bawak pergi kelas , muat sumbat pencil box yang besar gedabak , kalau nak pergi shopping muat untuk aku sumbat segala bag plastik so that bila aku balik orang tak nampak macam aku dah shopping banyak walhal dalam handbag berkepuk kepuk barang  . bila nak balik kampung muat untuk aku sumbat charger , perfume , barang make up , purse yang juga besar gedabak , phone yang juga besar gedabak dan segala barang yang aku perlukan .


so say goodbye to cute little handbag . nanti kalau ada dinner kita beli awak ye..

walaupun mereka tak secomel beg kecik , tapi merekalah life saver.
dan selalunya mereka ni gojes jugak . 



haaaa , kalau tetiba aku buat entry pasal bag ni maknanya apa ?
















yaaaaaas tepat sekali .. aku tengah scroll online store untuk beli beg baru . lagi . urghhh >,<





Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)