Albino everything


For no reason , tiba tiba je aku rasa curious pasal albino . aku tahu lah albino tu is some kind of penyakit tak ada pigment dalam badan . so everything is white . dan aku pernah tengok orang albino . tapi kan , tiba tiba terfikir , macam mana kalau chinese albino ? diorang dah putih , nak putih macam mana lagi ? or african albino ? so I google up everything . jadi memandangkan aku rasa benda ni menarik , aku nak share dengan korang . kenapa ? eh ni blog aku sukatigualah !

chinese albino


african albino

omputih albino

beruk albino

tupai albino

penyu albino


rusa albino

merak albino

dolphin albino

buaya albino

ikan albino




untuk hidupan albino lain , sila google sendiri . hahaha





Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)