remmuS fo sdnoceS 5

Assalamualaikum :)

Aloha mi amor !

Aku tak tahu kenapa tapi hari ni adalah hari mood pelik aku . I physically running and jumping all around the house all day . and keep kacau adik aku and jerit jerit . It's weird cause I don't remember taking any drug or caffeine today...or yesterday... or even the day before yesterday.


Dan mungkin salah satu punca aku hyper hari ni sebab hari ni tak tahu kenapa aku jadi obses dengan 5 Seconds of Summer . mungkin disebabkan lagu diorang semua macam energetic so aku pun ikut melompat sama . haha . Selama ni aku cuma dengar lagu lagu diorang , tak belek sangat pun muka diorang . Nama pun tak tahu . tetiba hari ni aku siap tengok hampir semua video kat youtube channel diorang . even video diorang cover lagu 4 tahun lepas pun aku tengok . masa tu semua suara budak budak sebelum puberty lagi alahai . 


ke-obses-an aku semakin teruk sampai tahap aku tengok video clip lagu She's Kinda Hot in reverse . what. the. hell. is. wrong. with. me. 
but actually it kinda sounds good tho... hahaha . walaupun dengar macam bahasa dalam game The Sims .




just sharing .
nope, let's get weird together. jyeahhh ~

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)