Random Monday

Assalamualaikum

ok last entry aku cakap nak update pasal barang yang aku order online tu kan . tapi aku tipu , tak buat pun . you know , bila tiba tiba kau langsung hilang mood nak update blog and play games instead . then aku bermarathon habiskan drama Kerana Terpaksa Aku Relakan dan episod akhir dia sangat mengecewakan aku like why the hell kau nak buat cerita tergantung macam tu ??? siapa mak Indah sebenarnya ? takkan nak ada KTAR 2 kot , dorang dah kahwin dah nak dapat anak dah pun, bosan la cerita pasal konflik lepas kahwin ni .

ya , ini pun buatkan aku takde mood jugak nak update blog. hehe

Next entry aku share pasal parcel tu sebab aku ada coupon nak share... to avoid me shopping for more..... erm...


- - - - - - - - - - - - - - - -


semalam aku pergi 'shopping raya' . ya , ia dalam kurungan sebab tak shopping pun actually . puas pusing semua kedai cari baru raya tapi tak jumpa . aku nak cari jubah and baju melayu ayah warna pink belacan so it is damn hard to find a jubah in that colour . I found one but the price was just to ehmm...... you know what i mean... so now I don't have any matching baju raya with my family and raya is next week . I'm so done.. nanti tangkap gambar family kena duduk jauh sikit terpinggir pasal baju tak sama warna . tskk..

but i did buy a pashmina to wear with my other baju raya . kengkonon nak cari satin shawl in red but.... satin shawl is just no where to be found these days..... don't know why.. nak order online mahal and then macam dah tak sempat.. so , pashmina pun pashmina la. yang penting ada tudung *imagine aku freehair raya ni omg....*


and i did buy a pair of shoes........

opss , stop ! wait ! jangan maki "Husna berapa banyak kasut kau nak beli?!" , I know I just bought one last week . tapi kali ni TERpaksa dalam rela . ahaks . masa nak keluar rumah tu aku dah dapat rasa lain macam dengan sandal aku tu . yeah I wear it a lot . beli tu pun before masuk UM last year . and then belum pun sampai , kasut aku dah putus dalam kereta . and I was like YES ! *dalam hati* and then pura pura terkejut and sedih like alahhhh kasut putus macam mana ni ?????

ahaha , so I got a new one . teeheee  ~


- - - - - - - - - - - - - - - - - -


and here are some things that I NEED to get before September...

*buat IC baru (hell yeah aku still pakai IC 12 tahun yang hodoh cam asdfghjkl)
*tukar lens spec and beli contact lens.. (or I should get contact lens minggu ni sebab aku taknak beraya pakai spec)
*buy a new bag . ehehehe
*jumpa dentist (masih dalam pertimbangan)


dan ini gula gula untuk korang <3 p="">


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)