FAVS

Hi peeps !

I have been wanting to share this long time ago but everytime I opened my laptop I just like... nahh , I'm too lazy for this and no one cares ~

but just because I don't know what to do now and have no idea what to update my blog with , so here we go !

\MAYBELLINE NEW YORK BABY LIPS GLOW/

aku tak pernah ada lipstick . teringin lah jugak nak beli kan . tapi setiap kali try dekat kedai rasa macam.... no no no . gelinya . so aku cuma pakai lip balm/lip tint . and aku sangat suka benda alah ni . 

sebab pertama:
 dia buat bibir aku tak pucat . kinda like lip ice , tapi tak se-pink pakai lip ice . baby lips glow ni dia punya pink just nice gittew . 

sebab kedua: 
dia moist kan lips aku , yeah tu la motif lip balm yedok ? 

sebab ketiga:
bau dia macam sugus strawberry ohmagaddddd so heaven ! so rasa nak makan makan je . setiap kali lepak dengan kawan aku akan tunjuk benda alah ni and suruh diorang bau . aku rasa aku obses dengan baby lips balm ni.....


\EVEREST MINTS (STRAWBERRY)/

guys , kalau korang pergi seven eleven or mana mana kedai yang ada jual benda ni , just buy it . kalau nak bandingkan dengan eclipes , aku rasa yang ni laaaagi sedap . dia macam berangin tapi tak rasa pedas kat lidah macam mint lain . dia semacam bagi kau rasa nyaman gila and rasa dia macam...... sedap gila . aku first time rasa time kawan aku offer and I was like omg sedapnyaaa . and terus beli . lepas tu aku akan offer dekat semua orang sebab nak share betapa sedapnya mint ni . and semua orang punya reaction macam eh sedapnya gula gula apa ni ??? lepas tu sengeh dalam hati sambil tunjuk bekas mint.


\VICTORIA'S SECRET PURE SEDUCTION FRAGRANCE MIST/
bau dia antara dua je . you like it or you hate it . no in between . sama ada kau akan cakap eh sedapnya bau ni ! atau kau akan maki woi masam gila bau sakit hidung aku! hahaha. dia cakap kat sini 'red plum & freesia' , so bau dia macam masam masam sweet gittew . aku jadi addict dengan bau ni sebab roommate aku dulu pakai perfume ni so hari hari aku bau . bau dia macam kuat gila time sembur tu , kalau aku otw balik bilik dari toilet tu , aku boleh bau kat koridor selang dua bilik dari bilik aku , and aku tau oh mesti roommate aku dah bersiap . tapi nanti tak lama dia hilang la pasal ni fragrance mist je. 


\NIVEA EXTRA WHITENING CELL REPAIR PROTECT BODY CREAM/
lotion ni aku beli sebab bau dia sedap . hahaha langsung aku tak tengok cell repair ke whitening ke apa . bau dia macam yogurt mix berry . yum yum . memang lah pun sebab dia ada extract camu camu berry & acerola cherry . so memang bau berry lah kan what to expect ? haha . and lotion ni sangat sangat moisturising and tak melekit . aku benci bila pakai lotion then rasa melekit and berlengas camtu and aku terpaksa buat tangan macam orang orang tunggu sampai lotion tu kering . tapi yang ni tak . well , product nivea tak pernah mengecewakan :)



that's all ! kalau perasan semua barang favourite aku semacam dalam satu theme warna . hahahaha . and bau/rasa ; berry berry gittew ~
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)