Ada apa dalam parcel ?

Finally !

Assalamualaikum :)

okay ingat lagi tak cerita abang tak berapa nak hensem datang bersama van putih beliau ketika aku tengah syok syok kunyah biskut oat ? siapa lupa tu mungkin dia makan sup semut hitam waktu sahur mungkin ? hahaha . atau tak baca dua entry lepas :'(




p/s: abaikan katil yang super kemas

haa , macam ni ghrupe kotak zalora yek anak anak sekalian . cantik kan ? buat kita rasa tak sabar terus lari cari gunting nak bukak . hohoho

and this is inside the box . dalam banyak banyak online store aku pernah beli barang setakat ni zalora la yang parcel dia paling kemas and cantik. siap ada iklan iklan , coupon , and plastik poslaju and dia punya erm... apa tu , alah.... untuk return barang kalau tak suka for free . bungkus je balik then pos . satu sen pun tak payah bayar .

so... aku CUMA order dua barang . teeheee ~



so the first thing that I got is just a black studed sandal. merangkap kasut ghrayo den . tahun ni i'olls dah bersara dari kasut tiga inci untuk raya . sebab bila kenang kenang balik I don't really actually wear high heels or wedges pun . nanti pakai tak sampai lima kali then rosak macam tu je dalam rak kasut . lagipun asyik terpeleot je bila jalan . and then sakit kaki . di usia 19 tahun (18 tahun 7 bulan to be exact) , aku dah dapat terima hakikat ketinggian aku yang comel ni . ahaks . and sekarang aku memang suka pakai flat shoes sebab aku rasa tinggi aku ni dah cukup comelsssss LOL



dan barang kedua ni lah yang buat aku tak senang duduk . kau faham tak perasaan bila saja saja scroll zalora tetiba nampak jam comel gila and ada discount sampai almost RM80 and bila tengok stock only one item in stock dan masa tu dah pukul dua pagi hari ahad........

jam ni lah yang buatkan aku pejam mata terus order je hahahahaha . dah la pakai bank in . esok pagi tu puas la cari bank .

tapi malangnya tak boleh pakai lagi sebab besar so nak kena pergi kedai dulu potong tali dia . and sedih sikit pasal aku ingat tali besi rupanya plastic so ringan sikit . tapi ok jugak sebab kalau besi nanti kejap karang dah bercalar . faham faham je lah kan orang 'sopan' macam mana.



coupon yang ada ni , aku nak share je dengan korang . satu coupon ni valid sekali je . so siapa cepat dia la yang dapat . zalora pun tengah banyak gila babes sale sekarang and free delivery with no minimum spend . dan kalau korang pandai time nak order tu check lah atas atas tu kadang kadang dia ada letak code discount  untuk sekian sekian jenis barang . ewah macam iklan dalam tv pulak . ihiks

sempat lagi ni nak order barang raya . dua tiga hari je dah sampai tau.



coupon ni cuma sah sehingga 15 August 2014


so , code yang pertama ni , untuk 10% off

code: ZHRkMZVqSn



second code ni pulak untuk potongan harga sebanyak RM25 tapi cuma boleh guna kalau total order bernilai RM99 dan ke atas

code: ZLXHRV773F


cara nak guna coupon ni , pilih barang mana yang korang nak . lepas dah pilih semua sebelum confirmkan total bill , masukkan code code ni and apply , nanti dia akan potong harga total bill korang .


so , selamat shopping raya last minute ! haha
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)