Saya Cermat :')


Assalamualaikum :D
woi dah lama gila tak update blog . busy lah konon kononnya . padahal tutorial tak buat pon . ahak ahak . but it is getting busier in PASUM . pasal class dah start  8am to 5pm . tutorial lagi . lab lagi . and minggu depan test bersepah . malas gila akunak study -,-
 
so , main problem aku dekat UM ni selain dari tak paham subjek basic physics 1 pasal lecturer bosan nak mati is money managment . faham faham lah kan . UM ni tengah bandar KL . mid valley boleh pergi jalan kaki je . lrt ktm monorel berlambak . nak jalan mana mana memang takde hal . tapi tu yang jadi hal . pasal every weekend aku akan keluar berjimba tak ingat dunia. korang anggap jelah entry ni ajet ajet June haul .
 


see? ini baru yang keluar hari ni . minggu lepas punya ? minggu lepas lepas ???
 
kasut baju inner belt gelang shawl . pftt , lengkap satu outfit . seluar je tak de
 
shawl and gelang tu aku beli dekat masjid india . siyes dekat situ rambang mata pasal banyak jual gelang cantik murah murah . believe me , aku pernah jumpa gelang sebijik sejibun macam tu dekat mid valley tak silap , and harga dia RM29.90 . kalau tak silap . tak pun RM19.90 . and aku beli dekat masjid india lapan hengget je . tu pun rasanya boleh dapat murah lagi kalau beli banyak .
 
then dah bosan dekat masjid india pergi times square pulak . demm , situ memang antara syurga shopping . belum masuk sogo lagi . hahaha .
 
and hell yeah , aku dah beli brogue wedges yang aku usha time dating dengan Abang Po last two week . ahak ahak . it's mine , mine . mine !! muahahaha . tapi yang ni warna pink beige . ada warna brown lagi cantik nak mati tapi takde saiz . tskk , harap kaki aku lebih comel . tapi tuntas , kaki panjang . tapak kaki je lah . haha
 
and this cute dress . tapi bila pakai kembang menggerbang gerbang . nasib aku beli belt   haha .
 
padahal baru je dua minggu lepas beli baju . belum pakai pun lagi
aku tak tahu kenapa aku suka beli baju shear sekarang ni . comel comel kot . tapi kena pakai inner . kalau tak seksi nak mati :P
 


cincin ni pun beli dua minggu lepas . tengok la tengok la , aku dah dapat cincin bow . hikhik *muka happy*
 
dan berkat sebilik dengan roomate yang kuat make up , aku dah terbeli bende alah yang tenyeh kat pipi ni . balik bilik rasa membazir gila . demi menghilangkan rasa membazir , aku pakai pergi class hari hari . LOL , nampak tak permainan dia ?
 
ni je yang aku ingat . rasa macam banyak lagi yang aku beli bulam ni. tapi dah lupa apa . hahahaha .


p/s : maaf gambar sangat cantik. maklum , i'olls pakai 'DSLR'

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)