April Haul

Assalamualaikum readers :3

Hey , sedar tak sedar bulan April dah pun tiba ke penghujung . heh , bagi manusia yang cuma bangun tengah hari dan goyang kaki di rumah macam aku ni lagi lah tak sedar cepatnya masa berlalu . rasa macam baru je semalam habis SPM . pejam celik pejam celik eh dah nak masuk bulan May ghrupenye . mujur ada interview bagai tu . kalau tak , lagi lah aku tak sedar yang dah dekat sangat dah untuk daftar masuk U . lepas ni no more budak sekolah . titew jadi student U lah pulak . teehee ~

cakap pasal bulan April , agak banyak jugak la benda aku beli bulan ni . ok tipu . sebenarnya tiap tiap bulan pun banyak yang aku beli . hahahak

*gambar cantik credit to pakcik gugel*
aku tak sure ni model apa sebenarnya . kikiki .

aku ada mention pasal nak cakap pasal baby baru kan ? haa , ni la baby baru aku . ahak ! so kalau korag asyik nampak aku online sampai subuh , sila faham faham sendiri lah sekarang apa sebabnya . aku pun tak tau kenapa aku pilih lappy warna biru -,-'' . actually niat nak cari warna putih . then aku jumpa asus v45 , white in colour , nice jugak la . tapi disaat aku tengah nak menconfirmkan dengan tauke tu yang aku nak asus v45 , teeett , mata aku ternampak pulak makhluk acer aspire ni . mula mula nampak warna purple . macam cantik . usha usha tauke tu pun cakap lagi ok kalau angkat acer ni . lagipun dia lagi nipis and ringan . tauke tu dah tulis dekat resit warna purple , teettt , tetiba aku tukar keputusan last minute nak ambil warna biru .

sampai sampai rumah... eh kenapa aku beli lappy warna biru ni . aku langsung tak minat biru ok . err , kenapa ?? kenapa ?? jadi aku pun pejam mata dan pakai lappy ni dengan harapan peminat tegar biru akan jeles bila nampak aku pakai lappy warna biru . kalian kalian , harap jeles =..=''


earphone. nah ambik setepek tayang gigi jarang -,-



novels . bittersweet and the wedding breaker . ok aku pun tak tahu kenapa mesti posing macam tu -,-''


kasut vern's . just RM19.90 ok . dia kasi rebate RM20 . so memang aku grab je lah . muahaha . geram nak beli dua . tapi tadi aku nampak vern's Jengka pun ada buat sale . macam ada jugak rebate tu . nak pergi beli seketul lagi la nanti . teehee ~

shawl . 
masa nak beli rasa macam eh lawa la shawl ni . mesti cantik kalau aku pakai corak bunga bunga camni .
bila sampai rumah...
hoi buruk gila shawl ni ! apsal la aku pilih corak ni tadi . belambak corak tribal cantik cantik aku pergi beli jugak corak bunga macam baju nenek nenek ni apsal ???

tudung syria hitam memandangkan aku punya dulu dah lesap .

hahahaha . macam sengal je entry ni . maaf kualiti gambar yang macam haram . maklum pakai webcam je . selain dari malas nak snap guna camera , nak transfer ke lappy lagi and nak upload lembab , aku jugak saje nak tepek muka sakai banyak banyak dekat blog ni . ahak ! jadi konon konon nak tunjuk barang padahal tuannya yang posing lebih . kalau dah bosan pukul 3 pagi gini la gayenye .

sorry. kbye. (jelasnya pipi tembam sebelah -,-)


next entry : preview garnier pure . *bajet bajet lisa surihani promote garnier


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)