Nervous

Assalamualaikum :D
Haish... aku sangat neves sekarang . ok , tak lah sangat . tapi agak la . hehehe . Ahad ni , aku akan ke EDUCAMP untuk temuduga UTP . seriously aku tak pernah pergi sebarang temuduga . aku jugak jenis yang tak outspoken . aku gugup dengan benda benda macam ni . sebab tu aku blog not vlog . haha .

dah la Ahad ni ibu tak ada . Ibu pergi belajar Ahad ni . so keadaan jadi messy sikit la . Hajik terpaksa dihantar ke rumah pengasuh . I've to go with my dad and sis . you know bila ibu tak ada semua benda pun jadi serabut . haha . dah la kami terpaksa bertolak esok pasal pahang ke perak jauh jugak . kena daftar pukul 7.30 pagi . kalau nak bertolak hari Ahad pukul berapa nak kena bangun -,-''

mula mula tu aku tak de lah fikir sangat pasal temuduga ni . tapi tadi bila aku buat research sikit , habis semua gubra neves cuak ketaq lutut datang . temuduga ni quite tough jugak la . pasal of coz , fully in english . heh , memang I selalu speaking pun dekat rumah . dah la lama tak jumpa kawan kawan or ape , so memang akan tergagap la kalau nak speaking tu . then dia akan bagi satu topic and kita kena hurai atau bagi jalan penyelesaian .

aku dah lama tak catch up dengan isu semasa . lepas SPM ni aku just membuta je dekat rumah . I gain nothing except for weight . benda benda pasal fizik kimia bio tu semua pun dah semakin luput dah dari ingatan . so aku jadi sangat neves kalau aku dapat tajuk yang susah then aku tak boleh nak hujahkan . dah la in english . kalau BM boleh la jugak aku nak goreng kan .

then soalan pertama dia akan suruh kita explain about ourself . heh , what to explain ?

Hi my name's Nur Jannatul Husna binti Zazali . I live in Pahang . I love pink . and I love food . my fav food is bla bla bla bla . my fav drink is bla bla bla . and oh ya I think the best chicken chop is bla bla bla . I don't like to eat bla bla bla . eh you know the food if we bla bla bla .

can we just talk about food ? please ????? *wink wink*


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)