My Fav GAMES (Suggestion)

Hai readers <3 p="">
My mood is not so good . tapi disebabkan entry ni pasal game . ku gagahkan jua untuk menaip . hahaha . yes I'll do anything for GAMES . ohemji teruknya aku ! ok kita tukar ayat . I'll do anything for ALLAH AND ISLAM . haa , kan sedap sikit bunyinya . sejuk hati makcik makcik kat luar sana . terus recommend dekat anak masing masing calon isteri idaman . hahahahaha . ok ok , ingat Abang Po . ingat Abang Po .

we start with android's games first . or whatever phone yang ada play store lah pokoknya .


SUBWAY SURFERS !!!!
okay mungkin ini game yang paling lama bertahan dalam phone I . And until now still belum terfikir untuk uninstall . this game is so ohsemmm ~ that you'll addict with it . lagi lagi bila lumba dengan kawan markah siapa lagi power . make you play and play and play until you can brag "hahahaha , lawan highscore aku bhai." bagi menambah perisa supaya kita tak bosan , subway surfers ni buat world tour . dalam dua bulan sekali dia tukar location . like , NYC , rio , and currently rome for easter . I highly recommend you to download !!!

p/s : i don;t really like temple run coz i think it is scary . hahaha . and hard to play .



Candy Crush Saga ~~ yang ini I baru je install . and I swear I can't stop playing -,- at first i tht thought it would be boring . but many friend are recommending me to play . It is just a typical game . alah , tipu lah tak pernah main game macam ni . TAPI , what make it so addictive is the move dah disetkan . so kalau lebih , you lose man . and later you'll find that it's so hard to win a level . always not enough move . AND , kita ada 5 nyawa . bila kalah potong satu nyawa lah kan . and if nak nyawa balik , kena tunggu beberapa minit . kadang kadang lima minit . kadang kadang setengah jam . so kita akan "ala dah habis nyawa ! hishh" *30 minit kemudian* bukak balik sebab dah ada nyawa . habis nyawa tutup . sejam lepas tu bukak lagi . so kita akan kejap kejap bukak . hahaha . pandai betul orang buat game ni ye -,-

benji bananas ! best dikala bosan . dan boleh buat kita stress sebab asyik kalah . hahahaha

ini pun best . sekali main sampai dua tiga jam -,- tapi lama lama akan bosan jugak . sebab dia macam tak ada level . but still , sampai sekarang aku simpan game ni pasal sayang nak uninstall . padahal bukan main pun dah . haha . 

selain dekat phone , I just main game dekat facebook . jadi harap maaf my facebook friends kalau banyak dapat game request . haha .


game ni siyes best sangat . tapi sekarang aku dah stop main . pasal kawan kawan aku semua dah tak main . nak main game ni memang kena ada banyak kawan yang main . pasal quest dia semua kena pakai friend request . tahap kronik dia sampai aku menyampah jugak kadang kadang . penuh restoran aku dengan kotak kotak quest yang tergendala . puih . tapi siyes best .


Farm ville 2 is way better than Farm Ville 1 . yang 2 ni dia 3D . memang real gila lah . disebabkan ketridian beliau itu I yang memang tak pernah minat bercucuk tanam ni pun boleh terjebak . hahaha . tapi dalam game je lah . kan bagus kalau aku betul betul tanam tomato labu jagung semua tu dekat luar rumah . dapat jugak hasil -..-''


aku sangat sangat sangat sangat suka main The Sims . tapi disebabkan aku dah lost CD game ni dulu , then BAMM , ada sims social kat fesbuk . memang macam gila aku main . hahaha . yang lagi best kita main dengan kawan kawan . like pergi rumah kawan . and yang paling best sekali , kita boleh cari mate . and of coz lah aku paksa Abang Po main game ni semata mata nak date dengan dia kan =,='' sadis gila tak dapat date dalam realiti dalam game pun jadi lah . krohh krohh . 

bagi kalian kalian yang tak suka game yang banyak quest , game ni tersangatlah sesuai . hahaha . game ni ada jugak quest . but doesn't require friend request . kalau macam game lain tu , quest dia belaka dia mintak tolong kawan kawan . so kalau game ni memang senang hati je main sorang sorang . hahaha . 


game ni sangat sesuai bagi orang yang kuat berangan macam aku . hahaha . first tu dia akan cerita pasal husband and wife ni dok dalam hutan . then bini dia beranak . and you can name them . of coz aku letak nama aku dengan uhuk uhuk ahak hak tuih :P
anak anak tu ada la nama sekian sekian . then nanti kalau ada rezeki dia beranak lagi . bhahahaha . dan kita pun bina lah perkampungan orang asli dalam hutan . dah lama aku tak bukak game ni . dia kira sehari untuk setahun . i bet sekarang aku dalam game tu dah jadi nenek kebayan bongkok tiga . tak pun dah masuk kubur -..-''

Photobucket
 

2 comments:

  1. pernah tak main game virtual villagers? best hehehe *hanya bg cadangan sahaja* =^3^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pernah . tp penah tengok adik main . best ea ? nnti sy try :) tq

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)