Chill lah



Hoi hoi , siapakah gerangan orang yang comment "sayang Abang Po" dekat shoutbox tu ? gigit karang nak ? grrrr . hahaha . just kidding . sayang lah . I tak kesah . cinta jangan . LOL :P

actually entry ni just ditujukan untuk diri sendiri . sebab aku rasa minggu ni aku dah lari sikit dari paksi kewarasan aku . asyik mengelamun je . like siyesly . sepanjang masa aku duduk berkurung dalam bilik . baring atas katil tak buat apa apa . mengelamun . mengenang nasib diri . wakakakaka .

yes , ini semua gara gara Abang Po . hoi aku pun tak tahu kenapa jadi macam ni . ek eleyh dia pergi PLKN je pun . weekend boleh contact . tapi aku ni dah macam orang meroyan mati laki . hari jumaat dapat mesej dari dia sampai rasa nak melompat dah . terharu sampai bocor paip mata . konon sedih sangat lettew . pulak tu weekend ni dia bertugas and ada event . so , tak free sangat lah . eh aku pulak yang rasa macam susah sangat nak hidup tak dapat nak contact dia . emo lebih .

sampaikan Khamis baru ni aku pergi belajar drive , semua benda jadi spoil . selama ni aku bawak macam pro dah . ahahaha . sekali semua tak lepas . nak masuk parking patut pusing stereng ke kiri aku bantai ke kanan . sampai dua kali . nampak sangat aku mengelamun . naik bukit yang selama ni ok je boleh undur turun bukit sampai dua tiga kali . pusing stereng pon sampai terpasang signal sekali . nak tutup signal kanan terbukak signal kiri . nak tutup kiri eh wiper pulak sampai terpasang . nak tutup wiper aku tak perasan kereta tu dah lost control . habis terbabas . sikit lagi nak langgar tepi jalan . 

hari rabu minggu depan dah nak test . jangan lah aku layan blues pulak time tengah test jpj tu . mampos kena jerkah dengan orang jpj tu . hahaha . nasib cikgu aku tak garang . kalau dapat cikgu garang mau dah kena marah bawak kereta macam tu . haih . Abang Po i'm blaming this on you ok !

dan akhirnye gangster pun menangis jugak . agaknya aku ni gangster celup je kot . tskk . hahaha . konon tak nak nangis . tapi bila on the phone memang tak dapat tahan . dengan rindu , stress , penat , sakit otak , semua terlepas bila aku dengar suara dia . tapi macam biasa la , mana boleh kasi kantoi yang aku menangis . puas aku cover suara and nak tarik hingus . hahaha .

Abang Po : nanges ke ?
me : huh ? tak lah T_T
Abang Po : yekeee......
me : iye lah
Abang Po : nanges ea...
me : eee , manade nanges !!! *Srok srek tarik hingus*

benci betul lah . aku tak boleh kalau aku nanges or nak menangis then ada orang tanya aku ok ke tak or aku nangis ke . bila ditanya makin aku rasa sayu tetiba . hahaha . 

so , hari ni aku dah rasa waras sikit . maklumlah , minggu pertama . memang lah mereng sikit . lama lama ok lah tu . err , hope so . so Husna , chill lah . buat lah apa apa yang boleh buang rasa bosan jauh jauh so kau tak mengelamun . aku pun tak nak lepak dalam ward dengan pegawai jpj rabu nanti . hahaha . so aku memang kena betulkan fius otak ni . 


malunya... kenapa aku jadi macam ni >,<

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)