Kenapa Abang Po ?

hambek kau title tak boleh blah . tak pe , Abang Po tak tau aku mention nama dia dekat title blog . lagi tiga bulan baru dia tau . so hell yeah I'm save and free to kutuk kutuk him dekat blog . muahahaha . kalau dia tau mesti dia bersungut then nak balas dendam .

ramai orang tanya , kenapa Abang Po ? Siapa Abang Po ? apa nama betul dia ? memang nama dia Po ke ?
wuuut , lek luh . nama dia bukan Po pun . kalau nama dia memang Po , Po apa ? saipo ? polan ? hahaha , ini macam sesuai . pocong ? too scary . pontianak ? ohemji . polong ? eh kenapa semua naik nama hantu je ni ? seram pulak I . lagi lagi sekarang pukul satu pagi -,- *pandang kiri kanan*

if you memang pembaca setia blog ni , Abang Po is just orang yang sama dengan antu galah . but since kami mengalami kisah menyayat hati lagi tragik dulu , aku dah stop mention dia as antu galah . i start it with a new name . one sebab aku malas nak kecoh kecoh yang kami couple balik . two aku seronok pulak tengok kawan kawan aku dok kecoh ah siapa pulak Abang Po cuna ni . and bila diorang tanya Abang Po sendiri dia pun pura pura tak tahu and konon bersedih yang aku dah ada 'abang' baru . siap mintak tolong budak budak ni cakapkan tahniah lagi dekat aku . heh , good actor aren't you ?

three aku pun naik seram dok seru seru antu galah hari hari *pandang kiri kanan lagi*

siapa nama sebenar Abang Po ? actually nama Abang Po memang tak sedap . sebab tu malas nak mention nama dia . so kita kasi nickname jelah . nama dia is muhammad sameon latip . ok just kidding . ada ke lagi orang muda nama Sameon sekarang ? zaman sekarang ni nama anak kalau boleh nak tiga baris . akan datang saiz kad pengenalan terpaksa dibesarkan . rentetan nama orang semua dah berbaris baris . nama anak dah tiga baris . nama bapak pun dah dua baris setengah . mujur dalam IC letak bin bapak je . kalau bin bapak bin atuk sekali , ada harapan nanti IC kena pakai saiz poskad .

eh panjang pulak aku membebel pasal saiz IC -,-

ok ok . nama sebenar Abang Po is Taufiq . Ahmad Taufiq Hafeez . but you can call him gemok . or panjang . or buncet . or whatever lah like I do . hahaha .

kenapa panggil Abang Po ? sebab I was thinking of a name to mention him . then dia ada teddy bear . named Po . later he gave me Po . for no reason . and now Po dan jadi bear busuk aku . haha . I have no bantal busuk . I just have bear busuk . dan tak pasal dia suka jeles dengan Po sebab asyik berkepit dengan aku . siapa suruh bagi . haha . so I think he was like the bro to Po lah . alah , macam girl kan selalu konon konon bear tu semua anak anak dia . and mention diri dia sebagai mama lah konon . so , Taufiq ni macam Abang lah konon kepada si Po ni .  kalau nak letak Papa Po karang tak sedap pulak bunyinye kan . hahaha .

so actually it is Abang kepada Po . Bukan nama dia Po and I call him abang so dia jadi Abang Po . no no no . tak kuasa aku nak panggil dia abang . dia just tua enam bulan je dari I . tak layak nak dipanggil Abang . panggil pakcik sesuai lah . hahaha . ok tak lawak kan sebenarnye -,- tapi... ahhh , gua tak kira baik lu gelak sekarang !

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)