Sem 2 : Started


Assalamualaikum :)

Phew , dah seminggu aku tak update blog . It's because my 2nd sem had started . Alhamdulillah sem ni aku tak ada masalah untuk register courses . tak macam sem lepas . itu clash ini full . stress aku . habis berkedut muka . sem ni jadual yang aku susun semua berjaya diregister dengan senang hati dan aman . dan credit aku pun dah cukup . tak payah nak ambil subjek elektif lagi . cumanya university courses aku sem ni ada 6 subjek . dan ada dua lab . bersiap sedia lah untuk tidur berselimutkan assignment dan lab report yang menggunung .

but so far so good . minggu ni ilek ilek lagi lah . boleh lagi pergi kelas senyum senyum . tak ada kerja lagi . balik kelas boleh santai santai . layan youtube . main game masak donut sampai lebam . dan masuk tidur dengan tenang . Ya Allah kalau macam ni lah life as a degree student , belajar 10 tahun  baru grad pun aku tak kisah . heaven bhai . tapi kenyataannya next week aku akan start busy . dengan projek kolej lagi .


konklusinya : mampuih.

Photobucket

4 comments:

  1. saya ada suka sorg mamat ni . dia kelas sebelah saya je . dalam masa saya suka dia , kawan baik saya pon suka dia . saya tatau nk buat ape . sbb sejak kawan saya ni suka crush saya dia asik tgo crush saya je . apa saya nk buat dkt kawan saya tu n crush saya ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya rasa mungkin awak patut terus terang je dgn kawan awak tu . Dan kalau dia bestfriend awak dan dia tak boleh terima yg awk pun suka lelaki tu , mungkin awk patut lupakan crush awk tu sebab kawan tu satu satu nya kawan yg awk kenal dah lama dah, crush pun boleh cari lain. tambah lagi awk pun masih bersekolah kan? nanti bila awk masuk uni ramai lagi calon yg boleh jadi crush. betul ! #serious talk

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)