Pencuri tak guna

Hai Assalamualaikum :)


It's been a while since my last entry . Semestinya bukan sebab aku busy sebab aku cuma terbaring atas katil most of the time . saki baki masa yang tinggal di habiskan depan tv dan dapur . yup , dat's how pathetic my life right now .


tapi semua sebab ada manusia durjana yang dah curi kabel elektrik . rentetan itu habis satu taman rumah aku and taman sebelah tak dapat connect telefon rumah dengan internet selama 3 4 hari . kau tau tak sadissss ??? aku dah lah lifeless . lepas tu tak ada internet . rasa macam mereput slow slow kat rumah ni .


aku ni pulak species yang tak suka beli data dekat phone . so phone aku pun hambar tanpa internet . sekarang baru aku sedar betapa besarnya impak internet dalam hidup aku . kalau tak ada internet sia sia je kot aku beli phone mahal mahal . satu apps pun tak boleh pakai . game pun mostly kena connect internet .


now aku wonder macam mana aku survive zaman sebelum mumayyiz dulu tanpa handphone . tanpa internet . tanpa astro .

Photobucket

2 comments:

  1. dlu kat umh akk prnh la terjadi kes kabel kene curik.. sebln xleh gne internet.. rs mcm idup xnormal je mase tu.. haha..
    skrg ni kalo xde internet mengagau la akk.. mmg internet penting ek skrg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaannn . rasa lifeless sangat kalau xde internet.

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)