Siapa lagi tinggi


Aku tak tahu benda ni perempuan je ke yang buat atau lelaki pun sama je . aku perasan perempuan ada satu habit banding bandingkan tinggi . like kadang kadang kalau berdiri sebelah sebelah mesti senyap senyap akan banding tinggi dengan orang sebelah .


tengah hari tadi masa aku nak mandi ada dua orang floormate aku duduk depan cermin sambil gosok gigi berjemaah . dan seperti biasa...
"eh tinggi jugak kau kan ?"
"memang la aku tinggi"
"siapa lagi tinggi ? tinggi kau berapa ?"
"cuba berdiri tegak"

pot pet pot pet . gaduh siapa lagi tinggi . aku 165 aku 168 pot pet pot pet... dan dengan berkeyakinan tinggi aku pun join diorang ukur tinggi dan berkata "taraaa , aku lagi tinggi ~"

dan pemandangannya adalah seperti berikut:


dan pada saat itu aku baru sedar yang aku sangat pendek....
.
.
.
.
dan comel


tapi kan , petang tadi aku jumpa satu gambar di mana aku nampak tinggi . hahaha.

kan nampak tinggi kannnnn . semua bash aku kat instagram cakap aku photoshop la pakai heels la. puih ! aku memang tinggi lah ! ceh padahal ilusi optik je tu . tak nampak aku berdiri depan sikit dari orang lain ? tu pasal nampak tinggi . ahaha.



kesimpulannya , tak mati pun jadi pendek . best apa . boleh pakai heels tinggi tinggi . kalau orang tinggi pakai heels terus nampak macam hantu galah wanita. tapi masalahnya sekarang aku ni kurang stabil . pakai heels dua inchi pun asyik terpeleot kaki . flat shoes je lah yang mampu. hahaha . so bersyukur je lah dengan berapa pun tinggi kau tu . 


I'm 152 cm and so what ?



p/s : sebenarnya apa motif entry ni ? kbye.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)