My first amigurumi bunny

maaf untuk kualiti gambar yang tah pape . henset cikai mari .


Ehem...
Mempersembahkan.....

MY FIRST AMIGURUMI BUNNY !!

wooohoooo . yeehaaa . hohoho . krohkrohkrohhh . hik hik :3
you know , dalam tiga bulan I membazir benang dan sekarang baru terhasilnya benang yang berbentuk . even telinga dia capang , besar sebelah dan nampak agak cacat . even skala mulut dia terbesar dari yang tutorial punya . even aku tak ada benda nak tepek sebagai mata makanya aku tepek manik bling bling yang stok aku tepek tepek dekat casing phone tu je . even aku dengan suka hatinya bloush kan pipi dia dengan pen pink .

tapi omei jugak kan ? teeeheee ~

bila I amati *peh , amati . haha* betul betul tutorial dekat youtube tu , barulah faham cara dia. rupanya tak lah susah mana -,- . and guess what , I dapat siapkan amigurumi bunny ni just dalam satu malam . aku start dalam pukul dua belas lebih , pukul empat pagi siaplah . haha . nampak tak punya fokus mengait . cuba kalau study pun macam ni . tak lah aku risau sangat nak tunggu result 20 Mac ni . ehh , what ??? 10 Mac ni ? patblas hari bersamaan dua minggu lagi ???? oh noooooooooooo O_o

peh , seram k seram . dah , jangan cakap pasal result SPM . tutup mata , pekakkan telinga . buat buat tak tahu je !

berbalik kepada bunny omei kita . hewhewhew . well , sebelum ni memang I stress betul tengok tutorial tu . pasal blurrrrr gila . I didn't even can see where the hell dia cucuk jarum and tarik benang tu . but at last I jumpa satu tutorial yang alhamdulillah HD lah sikit . nampaklah tang mana dia cucuk jarum tu . baru lah aku macam... ohhh , lalu ikut dua benang tu ghrupenye .

tapi tuntas , baru separuh kepala bunny aku buat esoknya tengok tengok vid tu dah ghaib begitu saja . tskkkk . terpaksa berbalik kepada tutorial yang lama . walaupun blur tapi mujur aku dah faham cara cara dia . just pattern jela lain sikit . 

and now , siaplah amigurumi bunny dahku . walaupun tak ada kapas , I sumbat bunny dengan segala benang yang tak jadi tu . membazir kot . hehe . so , omei tak ? omei kan ? baik korang cakap comel cepat ! kalau tak I nangis tiga minit !



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)