Toothache

Assalamualaikum.

Aku ni kan , ada isu dengan diri sendiri . macam satu hari tu bangun mood rajin gila . tiba tiba kemas bilik , pergi masak , update blog , blog walking semua . then the very next day terus malas gila nak mati . kalau ada sampah dekat kaki tu aku kuis kuis je buat tak tau . ada plastik terbang melayang layang dalam bilik , bilik bersepah tahap super pun aku pandang tak heran je . lepas tu bangun bangun terus call ibu cakap aku malas masak , suruh beli makanan kat luar je . lepas tu abaikan blog apa semua .

dan minggu ni tiba tiba aku sakit gigi , semua benda jadi bertambah malas . dengan alasan sakit gigi . like tengah makan then paksa Huda ambilkan air .

"Huda ambik kan air . Cepat lah aku sakit gigi ni."
"Weh bukakkan lampu, aku sakit gigi ni."
"Carikan spec mata aku . Aku sakit gigi ni."

nampak tak link sakit gigi dan malas di situ ? kekekekke ~

lepas tu hari ni aku ajak ayah pergi klinik gigi (akhirnya setelah seminggu pura pura tak terkesan dengan sakit gigi ni pasal tak nak jumpa dentist punya pasal) tiba tiba semua orang ada hal . sibuk lah penat lah . cakap aku tak cakap awal awal lah . hello I've been moaning around them the whole week kot ! ngadu ngadu sakit gusi sakit gigi . grrr ~ kalau bukan sebab sakit gigi ni merencat upacara makan makan aku tak de nye aku nak sibuk sibuk jumpa dentist .

btw tengok ni...



and ini kalau aku yang jadi kucing.....




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ~ XD

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)