I really need this...

Assalamualaikum =)

untuk kali keseratus lima puluh juta , mereka tanyakan ku soalan yang sama . eh kenapa kau buat tutorial , tapi tak boleh nak right click and copy ???? habis macam mana nak copy code pot pet pot pet link pot pet bla bla bla . jangan lah serang I macam ni . I tak bersalah yuh >,< #cakap sambil bersimpuh atas lantai untuk effect dianiaya .

actually....


#click uuntuk tumbesaran
kotak merah yang deabakk serta puluhan anah panah haruslah ditujukan kepada pesanan penaja tersebut



di awaaaaaaaaaal senarai tutorial dan freebies ada sepatah dua kata dan pesanan penaja perihal tatasusila peradaban penjagaan ketingkahlakuan dalam pengcopian secara haraman atau copycat-ian . DAN JUGA note pasal blog ni diharam ni right click . makanya reti reti lah kalian semua menghighlight kan serta menekan button ctrl dan c secara serentak . untuk paste anda juga boleh menekan button ctrl dan v secara serentak . disebabkan bapakku pulang dari kota seorang cikgu ICT makanya beta saya berasa bertanggungjawab bagi menyebarkan ilmu ini kepada kanak kanak naif yang hanya tahu pakai mouse je .

dan untuk keajaiban berlaku sila tekan Alt dan F4 secara serentak . sila tersenyum girang selepas melihat keajaiban tersebut . muehehehe


MAKANYA !
aku tau orang tak kan baca sepatah dua puluh ratus kata aku tu . bukak bukak dengan gelojohnya terus scroll bawah dan pilih tutorial yang berkenan di hati . kan kan kan ???? so I'm gonna tepek this besar besar di page tutorial . kalau ada lagi yang merungut pasal tak boleh nak copy sila tampar muka sendiri segera !


Photobucket

1 comment:

  1. Haha. Sabo je la. Tahpape, terang lagi bersuluh dah bgtau awal2. Nampak sangat diorang malas baca sepatah duapatah tigapatah tu. Btw, ayat kau memang best. Ayat skema bahasa melayu gituww. Hakhak :3

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)