Penganiaan

Assalamualaikum ♥
You know , sepanjang minggu ni hari hari aku tengok rancangan An Idiot Abroad . Sebab siyesly dah tak ada rancangan lain yang lagi menarik . BORING ~~ first tengok tu , aku rasa macam... rancangan holiday apakah ? Gila bosan nak mampos . Tapi bila banyak kali tengok , eh macam best lah pulak . Ahak :P

bukan percutian tu yang seronok actually . Tapi tengok gelagat orang tu . Siyesly , dia memang dianiaya . Dia dapat pergi holiday ke tempat yang kononnya best , tapi sampai sampai dia dipaksa buat benda mengarut yang dia tak suka .

Pity him .

Semua tu memalukan dia . Like dancing on stage in glee ? Tanpa practise yang mencukupi ? Dipaksa berjalan dalam sejuk berjam jam dekat antartic ? tolong orang buat rumah dekat afrika and bla bla bla.
Dan akan ada orang yang telefon dia arahkan dia buat tu ni . Dia selalu merungut cakap tak nak . Dia tak suka . Dan kawan dia tu just akan ketawakan dia and cakap dia pengecut . Siyesly rancangan ni just memperbodohkan dia je.. Tapi aku pun turut terketawakan dia . LOL

tapi dalam episod ni dia kena paksa naik kapal terbang lama dan berdiri atad sayap . Yang aku rasa benda tu cool gila and aku teringin nak buat . Tapi dah dia tak suka . Dan bila plane tu berpusing pusing terbang terbalik dia akan menjerit jerit mintak turun dan menyumpah . Haha . Siyes lawak . Plus kesian . Pasal kalu dia tak nak naik , dia terpaksa menari lagi sekali dalam glee . Menari bogel -,-

Tapi dalam setiap episod , dia akan sebut sebut nama girlfriend dia . Suzanne . Dia pergi mana mana dia akan ingat gf dia . Dia selalu merungut gf dia suka mintak macam macam and dia pulak kedekut . Makanya dalam show ni dia sanggup pergi masuk lombong nak cari emas , pergi bercucuk tanam , semata mata nak bawak balik something untuk gf dia . For free . Ahaha .

Usaha dia tu yang aku suka tengok . Walaupun tak berhasil pun . Tapi gf dia macam tak bersyukur je . Walaupun laki tu macam bodoh nampak tua , berlemak , tak hensem serta botak , bersyukur la dia dok ingat kat gf dia . Aku pun bersyukur , bf aku tak rupa macam tu.. wakakaka

Yang penting siapa yang buat rancangan ni memang kuat aniaya orang ! *Eh yang tetiba kau nak emo ni apahal ?*

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)