Omnomnomnom~


Hai hai hai ^^
cett , dah la lama tak update blog . boleh pulak buat intro gedit gedit camtu kan . haih mintak kaki .


maaf maaf . bukan busy sebenarnya . tapi agak busy lah jugak . haha ayat keling ~ actually minggu ni agak padat la coz I balik kampung . hari khamis bergegas pulak pergi ambil ujian statik . yesss ! finally ! 2 bulan lepas pergi ceramah baru nak ambik test statik . terbaik kau toqqq ~

habis nak buat macam mana . benda yang diharuskan membaca ni , memang aku berat siket . tapi kira ok la . malas malas dan pergi dalam keterpaksaan siap lupa kena pakai kasut pun , aku lulus dengan jayanya . hoi 48 per 50 . study selak selak gitu je . tengah hari study petang pergi test . terer tak I ? hihik .
tapi melayang duit tiga hengget kena sewa kasut buruk . choi dah la besar . kena jalan seret seret supaya tak tercicir . buruk dan busuk pulak tu . sampai dekat pc aku terus bersila atas kerusi . kasut tu campak jauh jauh . nah , 20 minit je pun siap jawab . punyaaa study sampai dua bulan . huahaha XD

jumaat pulak , pergi sekolah ambil sijil berhenti sekolah . dan dah jadi acara tahunan , aku akan muntah di sekolah -,-
rasanya aku ada masalah PMSchool lah . bila PMS and berada di sekolah , automatik aku akan pucat lesi and berguling guling kesakitan yang tiada tolok bandingnya . ibarat ususku digentel gentel macam playdoh dan digoreng peritnya . yumm usu goreng :P
dan lima belas minit kemudian , haruslah aku mual mual dan.... uekkk !! maaf cikgu , saya muntah di toilet kalian . hik hik . balik rumah terus berlari masuk bilik dan baring atas katil pejam mata dengan harapan sakit tu hilang . tau tau tertidur . ufufufu . tau tau dah senja . kekekeke


hari ni pulak , kunun kunun nye nak pergi ceramah amali . tapi tuntas , wa bangun lambat . sedar sedar matahari dah tercongok atas kepala . padahal dah set alarm pukul tujuh . siap set max volume lagi -,-
makanya haruslah dibalas dendam dengan mengamuk sakan nak keluar berjoli hari ni . eh , sabet kesalahan apakah ini ? ahh , aku tak kira ! tak ada member nak ajak aku heret je adik aku . dia pun suka je . huhu .

dan yang memelikkan hari ni , eh ramai pulak selisih dengan kawan kawan . yang peliknya diorang semua menjerit panggil nama aku.. jalan jalan sikit "Eh Husna !" jalan lagi... "Unaa !! Unaa!!" dan aku lihat ada minah pakai baru kurung terlompat lompat sambil melambai . ok itu Diba -,- . jalan lagi , selisih dengan kawan *dia atas motor* "Husna!" jalan jalan jalan "Husnaaa !!!" yang itu entah siapa panggil dari jauh . maaf saya rabun .

Photobucket

2 comments:

Sila tinggalkan komen anda.. =)