Unfriendly

mari berkabung . pasal result SPM dah nak keluar . haha

Assalamualaikum cinta :3

Ehem... actually I tengah dalam kesusahan kehatian ni . memandangkan tiada siapa yang bisa mendengar luahan hati , makanya blog haruslah jadi mangsa paling setia dipaksa rela menadah telinga . eh . blog ada telinga ke ? LOL

Esok I kena pergi ceramah amali untuk lesen kereta tu la . boooo husna boooo . dah dua bulan lepas pergi ceramah kpp baru nak pergi ceramah amali . booooo . tapi masalahnya , konon kononnya nak pergi dengan kawan . tetiba dia cancle pulok nak pergi esok pasal tak ambil ujian statik lagi . so I have to go alone . you know , alone . yeah , I am forever alone . apa nak heran sangat khoooon .

tapi tapi tapi , bukan tak ada kawan masa dengar ceramah tu yang dirisaukan . tapi risau tak ada kawan masa nak lunch . mesti awkward gila nak lunch sorang sorang . duduk sorang sorang dekat meja , orang lain semua ada kawan . kalau seat penuh , terpaksa berdiri tunggu sorang sorang ? oh nooooo . gonna be in trouble tomorrow . mayday mayday .

haha . manja gila kan ? sila sekeh kepala aku sopan sopan sekali . bukan manja actually . tapi rasanya semua orang pun akan rasa kekok bila sorang sorang dalam situasi macam ni . lain lah kalau orang tu memang jenis selamber badak dan sangat berdikari . I mallew lah nak tegur siapa siapa dekat situ nanti . how I suppost to say ?

"hai , nak join makan sekali boleh ?" lalu berkenal kenalan
atau..
"hai , seat ni kosong tak ?" lalu duduk makan syok sendiri tanpa hiraukan orang .
atau...
*nampak seat kosong pakai duduk je . langsung tak tegur orang sebelah*
atau...
aku bawak biskut then kunyah sambil lap air mata dalam surau Y^Y

aaaaaaa . trouble trouble trouble . eh ternyanyi lagu tele swip pulok . actually I'm not that sombong . siyes . just aku jenis yang if you not gonna say hi to me first , then I'm just gonna shut up and pretending you doesn't exist . haha . tak sombong kan ? :P
heee , malu je . agaknye sebab tu la ramai orang yang belum kenal aku akan cop aku ni budak sombong . pasal aku akan diam je . pandang pun tak . senyum pun tak . tapi kalau dia senyum dulu , aku balas la . tapi memang tak la kan kalau nak tunggu aku yang tegur dulu . tanya nama siapa duduk mana . aku tak seramah tu . sebab ni la aku susah nak sesuaikan diri kalau sorang sorang macam ni .

jeles betul tengok orang yang selamber je tegur orang . kejap je dah dapat kawan baru . dan dia macam selesa je . walaupun dia dengan tak malunya ajak orang lain berkawan . last last geng orang tu dah jadi macam dia leadernye . kalaulah aku seramah tu . kan bahagia hidup -..-''

TAPI . even aku tak friendly nak berkenalan dengan orang . but once aku dah rasa selesa dengan orang tu , you gonna suffer with my madness man . muahahaha . like people always say , mula mula malu malu kucing . dah kenal , nahhh , macam orang gila . memang penat nak melayan aku merepek . ye ye , memang tu la yang kawan kawan aku cakap . 

"husna , dulu mula mula aku ingat kau ni sombong . ye la , budak pandai . ulat buku . budak skema , baik . rupanya bila dah kenal bapak gila kau ni !"

siyes . masa form 3 aku pernah tanya semua orang pasal first impression diorang masa mula mula kenal aku . rata rata jawapannya macam diatas tu lah . hey , am I that mad ?? #memangpooooon ~

4 comments:

  1. Ahaa.. ambil driving license ekk?? sma la. all the best ya.. sy pun sorang jg time mengambil, tak tahu la klau awak ni shy, sbb saya jenis yg shy. ambil driving license pun sorang2, kalau ada orang tegur baru balas balik.keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah . agak pemalu la . yang lawaknya time pergi ceramah baru ni semua makcik makcik jee . memang tak ada kawan lah . haha

      Delete
    2. saya pun gitu juga. Geng semua pakcik and makcik. Ini post saya untuk pengalaman ujian QTI: http://solidarity95.blogspot.com/2013/02/ujian-qti.html

      Ni pula ujian QTO: http://solidarity95.blogspot.com/2013/02/ujian-qto-ujian-jpj.html

      Sudi2 la jenguk ya... :)

      Btw, dah dapat lesen kah?

      Delete
    3. belum dpt lg . mggu depan baru start belajar . neves lah >,<

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)