Youtube problem.

OK . I have a big problem . mungkin ini adalah masalah dunia . semenjak dua menjak tiga menjak bermenjak menjak dua tahun yang lalu , I discover the beauty of youtube . kahkah . beauty yang memakan diri . dulu , duluuuuuuuuuuuuuuuu . zaman noob dulu . zaman menggagau cari internet hanya untuk buka y8.com , ggg.com and so on untuk main game . zaman bukak website astro ceria and disney channel untuk main game . zaman curi line jiran keliling rumah . ya , zaman tu . me like... what the heck yang youtube ada ? kenapa orang sebut youtube youtube ni ? I know there's a lot of video , tapi apa je pun nak tengok ? movie ? dengan internet berkelajuan siput babi gemok yang dicuri dari jiran ni ?


but then , as I grow older , aku dah mula layan social website . like frienster , myspace , facebook , twitter . ah kids , engkorang mesti tak tau frienster tu apa kan... Ia adalah sejenis nenek moyang kepada facebook . haa , tu lah description dia . haha . lepas tu , aku rasa operasi melayan youtube start lepas spm.. kot . atau sebelum tu lagi . like I don't know what the hell to do , so aku layan lagu lagu kat youtube . mula mula aku layan tutorial shawl and tudung. lepas tu aku start layan cover lagu . mula mula cover lagu melayu , lepas tu layan cover lagu english . siyesly cover omputih nyer much much better . diorang siap ada semacam comunity and ada fans sendiri siap boleh buat world tour and concert macam retis . bukan main cover bodo je , tapi diorang nyanyi pasal style masing masing , buat acoustic version , remix , siap compose lagu sendiri lagi . haa ko .

and then , tak tau macam mana aku discover makin banyak benda menarik kat youtube . err , like , make up tutorials , beauty tips , fashion ???? they called themselves beauty guru in youtube . diorang ni macam selalu buat video pasal fashion , hias hias bilik , make up , DIY , bla bla . benda benda yang as girly as you possibly could think of lah ! video diorang ni menarik lah . banyak tips and tricks , funny , entertaining lah pokok ranting dahannya . lama lama aku jadi addict. sampaikan video morning routines , what's in my bag , haul tag tag tag semua tu aku layan . like kalau orang lain yang tak pernah tengok tengok , they'll be like... kau apahal orang tu bangun pagi gosok gigi lepas tu pergi breakfast pakai make up pergi sekolah pun kau nak tengok . apa outfit orang tu untuk seminggu , apa dia shopping , apa dia buat bila habis sekolah... and I'll be like... "seronok laaa" *main main jari telunjuk*

aku layan benda ni sorang sorang berjam jam dalam bilik saaaaampai la aku masuk pasum , and jumpa my ex roommate . and then , BOOM ! keajaiban dunia berlaku . aku dah jumpa someone yang se-species dengan aku ! rasa macam oh dah jumpa soulmate ! hahaha , ya begitulah tahap hiperbola kami . dan tatkala orang lain sibuk buat tutorialssss yang berlonggok , kami berdua dengan tekun duduk dekat meja study together gether , tengok what's in my bag video dekat youtube . lagi parah benda ni bukannya boleh tengok satu dua je . kan lepas habis satu vid , akan keluar banyak recommendation video yang ala ala dekat tepi kanan and kat vid tu sendiri . so kami akan continue watching sampai lenguh tulang bontot duduk situ lama lama .

dan kadang kadang... melalut . like mula mula layan cover lagu . lepas tu karaoke . lepas tu layan fashion haul . lepas tu layan video lawak . lepas tu somehow boleh pergi layan video macam mana ular bertelur . dan kami sangat taksub dengan video tu sampai dah nak tidur pun masih terfikir fikir pasal ular . then wonder macam mana ular boleh telan kambing bla bla . then search vid ular telan orang . lepas tu lepas ke ular mengawan . and somehow lagi sekali , kami end up dengan tengok video macam mana rusa mengawan. pada jam tiga pagi =,=''

macam petag tadi , aku tunggu movie loading lambat sangat so bukak la youtube . entah macam mana boleh pergi tengok video gay boy yang dah buat transgender . lepas tu start la layan video dia yang dulu dulu nak tengok dia version laki . then terjumpa video macam mana nak conceal dark circle and eyebag . pum pang pum pang , lepas ke vid boob job .  err , for those yang eighteen and above , don't get me wrong . boob job bukannya something like hand job or blow job (kenapa aku perlu mention semua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii) , it's a name/word/istilah untuk orang yang buat plastic surgery for her boob . aku bukan tengok sebab aku berminat , no ! tapi sebab saja nak tahu . hahaha . pasal orang tu dia memang langsung tak ada boobs like totally flat . umur dia maybe 20 something kot . but macam budak budak . dah la kurus . so dia macam low self esteem la , dia pergi pantai dengan kawan kawan pun malu pasal tak boleh nak pakai bikini . so dia buat la boob job . lepas  surgery tu dia beria ia menangis terharu pasal dah ada boobs even kecik je pun . kahkahkah .

ok stop ! aku dah kenapa taip entry pasal orang buat boob job ni ???



p/s : sekarang aku dah  sedar kenapa aku selalu tak cukup tidur and jadi kuat melaram sejak habis sekolah . selama ni ingatkan pasal dah masuk u , aku jadi macam tu . kengkonon terikut ikut lah duduk kl sana . ghrupenye pasal tengok youtube. nasib tak terikut orang orang dalam youtube tu pakai seluar pendek crop top semua . mampuih...
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)