Teacher's Day

Assalamualaikum :)

So.... minggu lepas hari guru . agak kelakar bila mengenangkan fakta yang tahun ni aku bukan meraikan tapi diraikan . tetiba kengkawan aku pulak pakat ramai ramai wish selamat hari guru . haha . padahal jadi guru ganti sebulan je pun . ni pun ala ala bidan terjun pasal sekolah tu dah desperate sangat nak guru ganti .

tapi biasalah . bila kau jadi guru ganti makanya kau akan jadi femes sekejap . macam retis lah i'olls rasa . ramai kanak kanak suka i'olls . tapi ramai yang aku tak ajar jelah pasal yang aku ajar dah ramai kena rotan makanya level suka mereka sudah berkurangan . agagagaga ~ kalau lalu tepi kelas , ramai yang melambai lambai tersengeh sengeh ter hai hai . aku dah kata aku retis .

kadang kadang tu aku baru je sampai sekolah belum pun turun kereta lagi budak budak dah serbu aku nak salam lah nak tolong angkat barang lah apa . padahal barang  aku bukannya banyak pun . lepas tu berebut rebut nak bawak.. cikgu lain lalu sebelah bawak barang seguni sikit pon diorang tak heran . mesti ramai cikgu tak puas hati dengan aku kalau macam ni . haha

lepas tu kan , disebabkan aku yang paling muda kat situ jadi akulah yang paling cun . sedih betul lawan cantik dengan orang orang tua ni . hina je rasa . haha . jadi bila aku pakai cantik sikit ada je budak puji teacher cantik lah hari ni . ihiks . saya suka saya suka . padahal bila balik sekolah tengok cermin "Ya Allah macam ni ke aku kat sekolah tadi . buruknyaaaaaaaa"

so ,
sebenarnya saja nak bagitau aku dapat banyak hadiah . hahahaha . antara cikgu yang paling banyak dapat hadiah jugak lah . dan yang peliknya budak budak dari kelas yang aku tak ajar pun ramai bagi hadiah. ngeh .

*abaikan background belakang yang ohsem tu*

oh , to all my teachersssss , HAPPY belated TEACHER'S DAY !
thanks kerana gigih mengajar saya even I know saya budak yang paling annoying dalam kelas . suka bercakap suka kacau orang suka buat hal sendiri . tapi cikgu , sambil buat kerja lain tu sebenarnya saya dengar je apa yang cikgu ajar kat depan sebab tu exam dapat A jugak . teehee :P

okay till then , bye ~





Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)