Hampir...

Assalamualaikum :)

well , time tengah taip entry ni . aku ada dua perasaan bercampur dalam hati aku .
1- tak sabar
2- tak nak

so , kalau korang tak tau lagi . aku sekarang ni belajar dekat pusat asasi sains university malaya . and sekarang tengah final exam . next week habis . then ? habis lah . habis dah asasi . masa minggu last lecture tu , aku rasa semacam sayu tetiba sebab semua ni dah nak habis . even memang sumpah macam hell dia punya struggle hidup kat sini , but i'm pretty sure i'm gonna miss it . 

lepas tu bila dah start study week , aku jadi tak sabar pulak nak habis . like siyesly aku pergi exam hall tu rasa nak berlari pasal tak sabar nak jawab exam tak sabar nak habis tak sabar nak berambus balik rumah . but now after a week exam , and realizing next week is my last week in here , tetiba rasa macam tak nak pulak . tapi dalam masa yang sama rasa tak sabar . haha . dia macam berbelah bagi tau hati ni . tak sabar nak habis tapi sayang nak tinggalkan tempat ni . 

and yeah , for my exam....
alhamdulillah i think i went well with all the papers.... except for..... chemistry ~~~~
hell yeah . i'm pretty sure that i can see a C there . hahaha . lepas tu kau nak back up dengan apa husna ? organic chemistry ? LOL sangat . pointer keseluruhan tu maybe boleh tinggi pasal dia ambil tiga yang terbaik. but i wish 3 terbaik tu termasuk chemistry . sebab aku nak buat degree in chemistry . tapi bila dah tetiba jadi macam ni ? i dont know ~~~~ aku tak nak ambil major physics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)