The End

selamat pagi !


ya pagi . long time no see =..=''



well , sekarang aku dah officially habis asasi . now tunggu degree je lagi . ecececeh . rasa macam tak percaya . setahun tu rasa kejap sangat . and lagi tak percaya lepas ni aku akan bergelar student degree . tue benor bunyinyer ~~ titew rasa macam kanak kanak ribena lagi . ape ni tak nak la tue tue . tamo tamo .

tapi sekarang ni memang terasa la macam makin tua . Abang Po dah berapa kali tegur gambar gambar aku kat insta muka nampak matured . aku masuk kedai pun sekarang ni semua panggil akak . cisss . panggil la adik manis ke apa ke.. rasa tua betul . maybe sebab sekarang ni aku keluar dah tak pakai seluar track . dah bawak handbag . nampak la macam makcik makcik sikit.


and now . cerita paling hot setaff sekarang . 
hari khamis aku habis final exam . malam khamis berjimba . hari jumaat spend time dalam bilik . lepas ni tak dapek dah nak lepak dalam bilik . haha . semalam berjimba lagi dekat sunway main ice skating sampai sakit bontot sampai sekarang tak hilang . tskk... hari ni ada interview UM , lepas tu check out . then , bye UM ~ kalau ada jodoh degree nanti jumpa lagi .


ESOK 
aku kena pergi daftar dekat PPD maran .

LUSA
aku masuk mengajar sebagai guru ganti dekat sekolah ibu . KAH KAH KAH 
ajar apa ? ENGLISH . siapa ? budak darjah satu . HA HA lawak sangat. 

time final exam hari tu ibu ada offer . aku pun macam haa boleh la . kot kot dapat . daripada tak ada kerja kan . tapi aku tak tau la pulak terus start minggu depan !!!! like hoi, at least bagi la aku rehat rehat dok ilek dulu seminggu ke kat rumah ! huaaaaaaa T_T



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)