Lucky me.

Assalamualaikum earthlings :)

Now I'm home . yeayyy *buat muka eksaited macam dalam video budak couple seminggu tu* and ni first time I balik naik bas. yeah , my dad is just too lazy to pick me . padahal haku balik sebulan sekali je pun . berkira !

so , hari tu aku lucky gila . kalau tak rasanya sekarang maybe aku dah menangis dekat pekeliling tu kena tinggal bas . ahak ! coz aku dah beli tiket bas pukul 2 petang  . and pukul satu setengah aku baru start naik lrt untuk pergi pekeliling . yeah . good job husna good job..

tapi nak buat macam mana kan . itew kene colat zohor dulu . nak kena tunggu teksi lagi nak pergi stesen lrt . agak kalut lah tadi . sampai zip beg galas lupa nak tutup . nasib orang orang dekat bus stop tu tegur . dah la ramai yang tegur .

 "awak awak awak ! zip beg awak terbukak!"

me like.. oh , thanks . and at the same time phone pulak bunyi . dah siap tutup call balik rupanya kawan pun call semata sebab nak suruh tutup zip beg . owh . thanks guys . i'oll sangat terharu  di atas keprihatinan kalian semua . dan malu =..=''

then masa dalam train tu aku dah risau dah kalau tak sempat sampai . so kira kira , dalam pukul 1.55 aku akan sampai pekeliling . and yes , tepat tepat 1.55 petang hoi aku sampai . then , korang boleh bayangkan I jalan laju laju tarik beg besar pakai wedges . ngeh . baru sedar yang rupanya wedges ni tinggi jugak , ingatkan boleh bawak lari lari . sampai je dekat bas , hujan pun turun . aku naik je bas , bas pun terus jalan . lolll . nasib baik woi ~~




haa ambik kau . dah la hari tu aku bling bling satu badan . lol . tebiat sangat . nasib la aku tak jadi beli glitter shawl dekat time square hari tu . kalau tak , silap silap hari bulan bas yang bas naik tu boleh accident pasal silau sangat . ahak ahak .

alhamdulillah , aku dapat tempat duduk sebelah perempuan . and dia pun tidur je sepanjang perjalanan . so boleh la aku buat hal sendiri (yakni bukak laptop and main game . yeah , I'm a gamer) hmm , tapi kalau aku dapat tempat duduk sebelah laki muka hensem ala ala mario maurer kan mesti lagi best . ala ala hanis pun kira ok la . mata tu dah ada gaya mario maurer dah . hahaha . mesti hari lucky aku complete gila . muehehe . ok , Abang Po mesti dah panas baca entry ni sekarang . maap maap :P

and yes , tepat tepat tiga jam , dalam pukul lima tepat aku sampai jengka . Alhamdulillah once again . dan sampai sampai rumah terus serbu tudung saji pasal saya tak makan haram jadah pape dari pagi . even setitik air . menyesal aku tak niat puasa sunat je . heh , good job sekali lagi husna .

dan ya , semua orang dalam rumah tu berminat dengan baju aku . muehehe . semua datang pegang , nak rasa kain dia . pelik lah kot , tengok sweater tu macam tu . bak kata ibu , macam entah pape , macam kain guni koyak koyak berduri pulak tu . haih , ibu ini style ok . nenek mak dengan nenek abah pun faham style tu apa . diorang cakap cantik je . nenek abah cakap , ni bukan koyak , ni style . see , even orang tua pun memahami . huahahaha .

but yeah unfortunately aku nampak gemok pakai sweater ni T_T

p/s : sorry sangat dah lama tak update blog (setiap kali update mesti cakap sorry . nampak sangat jarang jarang update) next entry i'olls share pasal i'olls copping ok . "final sem haul" lol ~
xoxo , muah muah *gedik sangat ~ hahaha*

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)