Home for a while.


Assalamualaikum readers :)
so this weekend I've been home just for a while . Just to spend some times with le family .  well , study week dah pun start . and starting from tomorrow I'll be busy bee . extra class , extra lecture , extra exercises , extra study extra eat , less sleep . harap harap nya begitu lah . jangan sampai tiba tiba korang jumpa aku berjimba dekat mana mana sudah . tau tau tengah menjerit jerit naik roller coaster kat time square . heh , Nur Jannatul Husna lah kata kan . cakap je lebih .

harap aku dapat jadi nerd sekejap . seminggu je .

btw now I'm already at UM . laying on my bed scrolling twitter , watching movies online , typing new post for blog . while jiran jiran kiri kanan depan bilik aku mungkn sedang study . mungkin . hehehe . ok la ok la , start malam ni aku study . or tomorrow . or lusa . or tulat  . errrr :P

oh oh , talking about home , semalam sempat la jugak aku keluar jumpa Abang Po . ngeeee ~ jet jet nak beli contact lens . sempat la jumpa dan mencekik marry brown sekejap . but like always , mana pernah keluar berdua . mesti ada si gemok huda . habis duit aku kena belanja korang semua . puih ! tapi tak pe pasal puas hati dapat buli diorang . muehehe . yang tak boleh blah Abang Po sanggup tu tolak peluang seumur hidup time aku nak suap dia . hoi , bukan senang nak suruh aku suap orang . even dengan family pun haziq je yang aku suapkan . dengan kawan heh memang tak la . I'm not that sweet . tapi bila aku nak suapkan dia tak nak . pakai tangan tak nak pakai garfu tak nak . puas paksa nak tonyoh masuk dalam mulut pun tak . sampai bengkok garfu MB . sampai senget senget meja MB . sampai akak keje MB tu dah pandang pelik kat kitorang . buas sangat sampai ketuk ketuk meja .

It's not that he's shy or apa . pernah pulak kan dia tahu malu -,- but it was because aku dah celup fries yang aku nak suapkan tu dalam sos . kekekeke . sebab aku tahu Abang Po memang tak and tak kan makan sos . heh , jangan terpedaya bila aku tetiba nak suap orang . teehee~

and then jalan jalan jalan then pergi pasar malam . oh oh , guess what aku jumpa tudung bawal yang ada dua corak tu RM10 je . dekat tempat lain semua aku jumpa paling murah pun RM20 . so of coz ah i'olls beli kan . hehe . and yesss , dekat pasar malam pulak aku selisih dengan kaunselor sekolah . dah terserampak takkan nak buat bodoh kan . bagi salam jelah yang mampu . nak mengajak datang makan kenduri tunggu lah lima enam tujuh tahun lagi . cikgu tu senyum je lah . aku tahu dalam hati dia mesti cakap "owh , si Husna dengan si Taufiq ni lagi rupanyaaaaaa"

and i guarantee that balik sekolah dia akan cerita kat mana mana kelas yang dia masuk . aku dah dapat bayang dah ayat dia , ekspresi muka dia , gaya dia time dia cerita . hahahahhaha . mesti bersemangat gila . ergh , aku tak suka bila dia masuk kelas aku time tak ada cikgu . then dia akan suruh simpan semua barang atas meja and dengar dia explain pasal laluan ke universiti . then check ada tak borang result atas meja . setiap kali . I mean , bila first dengar berminat lah jugak kan . kali kedua tiga empat lima infinity aku akan berharap dia dapat emergency call and keluar dari kelas . supaya aku dapat sambung buat homework yang belum siap untuk next period . hoi , masa lapang di sekolah itu emas kot . pasal masa lapang di rumah tak mungkin aku akan isi dengan buat homework or study . never . 

ok la, till we meet again .
xoxo,

toodles ~

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)