Purple Dinner

 membajet chomel . wakakaka XD

Assalamualaikum :3
bila perut kenyang hati pun rasa tenang nak merepek . ohohoho *ketawa sambil gosok gosok perut bulat*
tadi princess teddy pergi dinner . well , ni dinner untuk kanak kanak form 5 sejagat actually . tapi sikit je yang dapat pergi . haish , macam macam alasan keluar . ala , hari sabtu ni nak balik kampung . eh , rumah aku jauh doe . aku tak leh keluar malam lah . uish , sabtu ada pasar malam , mana boleh miss .

choi ~ tapi tak pe . i tak kesah pun korang tak nak datang . pasal lagi sikit orang datang lagi banyak aku dapat makan . kekeke . so tadi , dengan berjayanya princess teddy meneruskan tabiat diet seimbang yang memang dah lama diamalkan sejak turun temurun . nasi putih full satu pinggan penuh (bersamaan dengan kadar biasa , dua kali tambah) ohh , heaven gila dapat makan banyak banyak banyak banyak . sampai semua orang habis makan pun princess teddy belum siap siap lagi . sampai perut dah bulat . tu pun rasa rasa macam boleh tambah lagi . ekeke .

k fine la , saya kuat makan . so what ? jeles lettew tak de perut choomel macam saya ! \koya tiba tiba/

 

kenapa purple dinner ? sebab ni la . kekeke . sorry Abang Po . saya tau anda marah saya tepek gamba anda besar besar  kat blog . tapi tak apa , yang ni tak nampak muka . hahahak . tapi.... kenapa aku nampak kerdil sangat dalam gamba ni -,-''

entah la kenapa tetiba feeling nak pakai baju purple . ekeke . sampai princess teddy paksa Abang Po pergi beli baju purple semata mata suruh pakai malam ni . teruk kan . mengidam kot . hahah . terasa macam best je kalau pakai ungu malam ni . padahal sebelum ni tak pernah minat purple pun . tapi tak tahu lah !! jangan tanya ! 

orang lain semua ayu pakai dress , pakai baju kurung , pakai jubah . dahku ? dressup macam nak pergi pasar malam ja . huhu . siyes malas gila . baju , shawl sume tak iron pun . malas ! memang niat pergi dinner tu suci mulus hanya untuk menyumbat perut omei dengan seberapa banyak makanan yang boleh .

and mission accomplished . .

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)