Kolah cari gayung



Assalamualaikum :)
princess teddy teringat dekat makhluk tuhan yang apetahnamanyadahkudahlupa tanya dekat shoutbox . dia tanya , kalaulah guy tu tak layan kita , apa kita nak buat ? Means di sini maybe dia had a crush , tapi crush dia tu tak mau layan sama dia . ouh , sedih bangat tu >,<

so , pada pendapat princess teddy lah kan . memanglah kita akan rasa down kan . tapi , jangan lah over sedih pulak .  i mean , kita baru syok kat guy tu , mana tau guy tu dah ada orang yang dia suka ke . tak ke frust menonggeng nanti . just stay cool . 

and yang penting , tak perlu nak tergedik gedik or berlagak angel depan crush tu . just be yourself . jangan hipokrit okay . kadang kadang perangai natural kita tu yang tarik minat orang tau . sebab kita semua special dengan cara kita masing masing .

but sekarang trend girl yang mintak couple dengan laki . ouch . tak malu ke ? i mean like , lelaki selalunya main terima je kalau ada orang mintak couple dengan dia . It's like , rezeki jangan ditolak kot . tapi kalau dah rezeki yang tak diminta , sure laki tu tak kan hargai . setakat sebulan dua bulan maybe happy la . lama lama bila laki tu dah bosan , sure dia akan dumb kita macam tu je . sebab memang pada asalnya dia tak suka kita pun kan .

so , tak salah kalau nak confess yang kita suka dekat dia . sekurang kurangnya rasa beban tu hilang sikit kan . just cakap je lah . habis cerita . tapi just confess okay , bukan mintak couple . then , terserah dekat laki tu lah nak buat apa . kalau tak de respon , sorry babe . you kena sabar and cari orang lain . haha . tapi kalau dah memang dia jodoh kita , tak kan lari ke mana kan :)
Photobucket

2 comments:

  1. Lily kan selalu jumpa org macam tu. dan penah nampak! dengan perempuan cakap bukan main kasar dan rasa nak sepak! tapi dia cakap dengan laki, alahaiiii, cair coklat! gedik sangat

    ReplyDelete
  2. tau x pe . menyampah kan . lily nak exchange link ? boleh :)
    tapi.... blog ni xde blog list lagi . hehe . tapi x pe . bakal ada :D

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)