Identity Crisis ~


Assalamualaikum :3
Lately , princess teddy macam mengalami identity crisis pulak . Err , sebenarnya memang dari kecik kot . yelah , masa kecik saya kan hensem . tak percaya ?


ohh , siapakah gerangan jejaka yang macho itu ? muahahaha . of coz lah saya kan . betul tak ? saya dulu dulu hensem . tu lah , korang tak nak percaya . 
*tolonglah cakap gamba atas ni ada gaya perempuan*

heh , masa kecik princess teddy memang boyish -,-''
tapi tak pe , sekarang dah normal . comel lagi . hik hik *gelak sopan* . tapi sekarang , bukan mengalami crisis identity pasal dahku ni gadis ke jejaka . wahh , macam best je guna perkataan gadis dengan jejaka tu . macam cornetto uda dan dara je . cett , sabit .

tapi mengalami crisis nak jadi apa bila besar nanti . seperti yang diketahui umum (bagi yang baru tahu , sila menahukan diri ya . bukan tauhu tapi tahu) , princess teddy tak ada cita cita . sadis . tapi baru baru ni princess teddy dah jumpa cita cita tu ! yeay for me :D

I wanna be a chemist :3

tapi..... kelmarin , princess teddy ada pergi program hari kerjaya anjuran petronas . and ada dua o\rang engineer dok membebel pot pe pot pet pasal kerja dia tuh dekat petronas . actually bukan tugas dia tu yang menarik minat princess teddy . ye lahh , jurutera mekanik , dok kerja repair paip bocor . perempuan pulak tu . memang tak la kan . i mean , hello , imma princess okay , mana boleh buat kerja macam tu . \sila sekeh kepala saya sekarang/

tapi yang bestnya... GAJI . muahahaha . okay nampak sangat aku materialistik kan . tapi peduli apa . money is everything and everything  need money . ada sorang tu chemical engineer . habis SPM , bulan satu terus sambung study dekat UTP . lima tahun keluar , terus jadi engineer dekat petronas . gaji first dalam RM4000 . sekarang dia dah tujuh tahun kerja . ce korang agak berapa gaji dia sekarang ^^

so , princess teddy nak jadi chemist . chemical engineer macam best je . tapi.... entah la .

then tadi , main game surgery . hehe , hobi di masa lapang . then rasa macam , 'eh kalau aku jadi surgent ok jugak kan . macam sonang je . potong potong badan orang je pun' . and tak de lah princess teddy rasa ngeri ke apa main game macam tu . adik princess teddy kat sebelah dah terpejam pejam mata ngeri tengok . padahal game je kot -,- tapi walaupun game dia tetap ikut procedur yang sebenarnya .

lagi , baru baru ni ada sukantara . heh , tak payah tanya , of coz princess teddy tak lepas bab bab larian pecut ni kan . lompat jauh laginye lah . kirim salam . ya , saya tahu kaki saya panjang :P
tapi yang princess teddy dapat sumbang mata , lontar peluru and lempar cakera . i was like , oh katang jugak aku ni . muahaha . maybe boleh tukar cita cita jadi superhero . supergirl . atau , supercuna . tapi , macam tak realistik pulak . tak pe lah , princess teddy jadi supercute je lah . kekeke :P

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)