Love rain

Maybe i'm a weirdo . Fine . I am a weirdo . Semua kawan kawan aku pun cakap aku pelik . Haha . But this is personal . I kinda love rainy day . You know... lagi lagi bila hujan lebat . Like angin kuat gila nak mati semua benda terbang melayang . Malang buat siapa yang pakai tudung bawal sebab tudung dia akan jadi something like this.


Luckily i am more to a shawl person . So i dont even bother la even semua benda dah start terbang coz i know my hijab will stay in place . Ahaks .


Memandangkan bilik aku tingkat tujuh , aku suka lepak tepi tangga time hujan or lepas hujan sebab angin sejuk gila . Kuat pulak tu . Selalunya aku akan stay situ sampai menggigil or ada orang start tegur aku kenapa aku duduk sorang sorang kat tangga macam orang kemurungan .

Paling paling suka ialah bau hujan . You know, bau rumput basah . Lebih kurang macam tu lah . Ahahaha . Kalau tengah hujan lebat and kebetulan aku pakai baju warna gelap and otw nak balik, memang selalunya aku takkan keluarkan payung . Seronok kot mandi hujan . Teehee . 


Idk, maybe sebab aku lahir bulan december. Musim hujan . Ada kaitan ke? Hahahaha .

P/s: aktiviti favourite time hujan of cause lah tidur dalam comforter kan . Hahahahaha . Ok sekarang aku dah boleh relate kenapa aku suka hujan . Aku suka tidur . Tidur masa hujan is the best thing . So...... you know what i mean right . Hehe .

P/s lagi : just a short random post as aku tengah tunggu next class and hari nak hujan . Haha kbye !




Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)