Home ~~


Assalamulaikum :)
I'm currently home now . yeippyyyy ~ urm.. urm... actually ada banyak benda nak cerita tapi semua orang dah nak masuk kereta . nak balik kampung . so... urm.. kita sambung nanti je lah . hahahahhaah . dah tu apa motif entry ni ???

ok ok . i just wanna share with you guys one song :3



remember this song ? aku buat group discussion hari tu . then terdengar ada orang bukak lagu ni . and I was like ohemjiiiiii lagu niiiiiiiiii ~~~~ rindunya ! ni lagu favourite kot dulu . aku selalu rasa something bila dengar lagu ni . something yang aku pun tak tahu nak describe macam mana . and aku pun tak tahu kenapa . hahaha . so bila dengar balik , rasa macam eksaited sangat . sebab aku memang dah lupa terus yang lagu ni pernah wujud . so , enjoy :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)