2014 | Nineteen

Assalamualaikum :)

haih , dah nak separuh bulan january aku baru nak buat entry pertama untuk tahun ni . sebenarnya sangat banyak cerita yang aku nak share tapi kebusy-an yang melampau buat aku tak sempat nak update blog . ok tipu . sebenarnya selalu dah bukak dashboard tapi kusyuk sangat layan twitter or drama korea tau tau dah sampai masa untuk buat kerja . niat nak update blog pun tertangguh . maaf :'(


macam tak percaya tahun ni aku dah sepatutnya sembilan belas . like seriously tahun depan aku dah bukan teenager lagi . I'm gonna be twenties . Hell nooooooooooooooooooooooooooooooooo ! I hate being an adult . everything sucks . wuuu wuuu . mana aci macam ni . i'olls baru eighteen and a month . tau tau dah kena jet jet nineteen . enggak mau sihhhh ! kenapa dunia begitu kejammmm . T_T


so kita jangan cerita pasal 2014 . pasal masuk masuk tahun dah tah pape . next week pulak dah mid semester test . krohh krohh habuk pun aku tak study lagi . so ayuhlah kita kenang kembali detik detik akhir 2013 yang indah indah belaka . ahaks

#buangbalik


okay , there's so so sooo much things that happen and i bought in december . ehem . tapi tak ada masa nak menunjuk nunjuk dengan korang . so sementara ada masa sekarang ni (yakni study week yang telah pun disalah ertikaan sebagai holiday) ayuhlah kita !


first , year end haul . hell yeah hujung tahun dan duit kpt baru masuk . what to guess , shopping lerrrwwss . mujur la banyak baju baju yang aku dah pun pakai and sekarang aku ada kat rumah dan banyak barang tinggal dekat kolej . kalau tak makin panjang la entry ni dengan gambar gambar barang shopping aku . haha .


next , ehem , a date . ya , date . buah kurma .

well , like always . a normal date . pergi makan . jalan jalan shopping pum pang pum pang dah malam balik um . hahaha . malas la nak cerita pasal rasanya kali ni aku lebih banyak menyeksa Abang Po . so demi mengekalkan nama baik sebagai pwincess yang innocent , marilah kita tidak mengesharekan kisah tersebut . terima kasih daun keladi kepada Cikgu Huda kerana mengajar saya bahasa melayu sehingga SPM dulu dapat A+ . bahasa saya sungguh indah dan teratur ya kan ? ihiks :)

nah la gambar sepam dua .


padan muka pening . haha

then.. jeng jeng jeng . marilah kita menutup tahun 2013 dengan something yang super gempak :3


ala gambar ni tak lawa.. kita pinjam gambar gugel lah.. ihiks..

gedik betul dari tadi ihiks ihiks pang kang.




ok tipu.. harapan je nak dapat warna pink  . malangnya belum release kat malaysia . sob sob.
whyyy whyyyy T_T

ini je lah yang mampu


so sebab nak jugak warna pink beli je lah cover warna pink..



teehee ~ thank you Abang Po sanggup teman I empat jam pusing dalam low yat tu . huahaha . ye saya tahu saya memang banyak songeh -,-
dan sekarang duit kpt untuk dua dua sem dah habis . ayuhlah kita banyakkan berpuasa sunat dan makan maggi . tsskkkk .


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)