Husna kemas bilik.

Peh , tajuk entry kemain gittew . haha . dia macam sangat exclusive tau tak untuk dengar tiga perkataan tu . sesusah susah nak dengar words "I love you" , susah lagi nak dengar words "Husna kemas bilik" . ekekeke ~

disebabkan midsem dah habis . dan bilik aku memang dah macam chaos gila nak mati . maklum ler , study last minute kan . tidur pun dengan notes . meja study jangan cakap lah dah bertimbun . dengan sepah bekas selongkar notes tak jumpa lagi . sepah baru nak print notes lagi . lepas habis exam untuk hari tu , semua notes and kertas soalan semua longgok je dulu atas lantai tepi katil atas meja . tak ada masa nak susun balik . ya , memang dahsyat .



sebahagian kecil dari ke-sepah-an rumahtangga...

tengok belakang . tak ada masa nak kemas katil . bangun pagi siap siap terus sambung baca buku . hahahaha .
and this is not me . this is my roommate and her psyco book . tebal gila nak mati . kalau jatuh boleh retak lantai .

ya , Po and cik rabbit pun kena dera study physics . biar sama sama dapat 4.0 flat . ahahaha XD




so , semalam , aku dengan jayanya telah mengemas bilik ! wooohooooo ~ *tepuk sikit*


abaikan lukisan hantu pelik kat dinding tu . senior lepas lepas punya kerja .

 hmm hmm... dah kemas pun still crowded . tak tahu mana nak sumbat semua barang barang -,-
and hell yeah , aku masih tampal calendar 2013 dan jadual sem 1 . please Husna ? get rid of those..

and ibu , stok makanan dah habis . I is sad :'(
hantu kat dinding tu nak jugak interframe...

err actually area ni aku tak de lah kemas sangat pon . dan sebab aku just tangkap gambar kawasan atas ni pasal kalau bawah sikit lagi akan nampak baju kotor sebakul tak basuh lagi . hahahahaha . 
dan ya , sekali lagi hantu pokemon interframe.
 i don't know apa motif penyangkut tu , so i guess untuk sangkut beg . since penyangkut tu ada banyak and masa datang UM bag ada sikit je.. so... urm.. tak senang hati pulak rasanya tengok penyangkut tu kosong je . hehehhe . best tak alasan aku ? as you can tell bukan itu je bag aku . ada lagi tiga bawah dan ada lagi satu atas kerusi... err =..=''

and oh , aku jumpa gunting aku yang aku ingatkan dah hilang masuk dalam lubang gelap (tepi katil) :D


yey habis dah ! itu just side aku je lah . side roommate aku macam tak best la pulak nak tayang pasal side dia tak secomel (sepink) side aku . so tak masuk tema blog . ahaks ! so anggap jelah ni macam college room tour since aku tak pernah tayang gambar bilik kolej aku lagi . kot . err . tah . ke dah ? 

and kalau korang rasa macam "ek eleh , cakap kemas bilik . bersepah je aku tengok" please take that back . sebab kalau aku tunjuk gambar bilik versi tak kemas , aku jamin korang akan puji aku atas usaha aku kemas bilik . teeehee . saya baru amatur dalam bab bab kemas bilik ni . sila beri tunjuk ajar *tunduk hormat jet jet jepun*

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)