End of 2013

so , this is the end of  2013 huh ?
well..


semua orang nak buat post akhir tahun , titew pon nak jugak . hikhik :)
2013 adalah tahun yang paling tak sedar masa berlalu . rasa macam sekejap sangat . tengok tengok eh laa , dah habis dah 2013 . dan ini semua sebab busy . kalian kalian yang baru habis spm tu mesti akan rasa tahun 2014 sangat cepat . caya la sama gua .

pasal habis SPM , dah nak masuk 2013 . lepas tu membuang masa selama hampir lima bulan menternak tahi mata dan lemak di rumah selain menjadi bibik dan babysitter sepenuh masa . tau tau eh , dah nak masuk U . University kot ! oh I feel like I'm still a little kid . tetiba ghrupenye gua dah habis sekolah . dah nak masuk U . tokojut den ! hahaha . well , lame and unproductive 2013 turns into chaos sebaik saja dahku menjejakkan kaki di PASUM . busy gila nak mati . walaupun i'olls rasa i'olls lagi banyak berjimba dari study , but still busy . 

pejam celik pejam celik , eh dah mid sem . pejam pejam lagi , pehh , dah final kot ! dan final berakhir dengan tragedi . bukak sem 2 konon dengan azam baru . kononnya lah . aku dah agak dah semangat tu bertahan untuk dua minggu je . ahak ! dan sedar tak sedar dua minggu lagi dah midsem -,- 

dan dengan tiba tiba hari rabu (yakni esok) cuti . selak selak calender nak tengok cuti sempena apa... tau tau new year =..=''
sumpah. aku. tak. perasan.

pasal selalu time new year aku tengah ilek ilek kat rumah . tengok bunga api dalam tv . tapi tahun ni a day before new year kena attend lecture . time new year nak kena buat tutorial . 2nd january sambung lecture macam biasa . acano den nak sodar yang dah new year ekceli ??!


but even 2013 seems fly faster than any other year , but this year just gave me a new experience in life . pengalaman hidup sendiri . pengalaman belajar kat university . pengalaman tu pengalaman ni . kawan kawan baru . even aku struggle untuk cari kawan , tapi rasanya sekarang aku dah selesa sikit . dan banyak pengajaran.

dan aku mungkin dah jadi lebih matang . ya , mungkin :P

err , dari segi pemakaian mungkin ? rasanya sekarang kalau jalan jalan orang takkan ingat yang aku ni budak darjah enam dah . orang akan tahu yang aku ni student . err , mungkin la mungkin . 
dari segi perangai tu , no comment . ahak ahak.

so , 2013 is just about me experiencing a university life . that's all.
and i guess for the next next year will be more challenging for me. degree , master, work , phd, marriage , wife , mother , grandmother . insyaallah great grandmother . hahahahha.
sekian , thank you :)



nah gambar new year setepek  . hahahha , tak motif langsung .

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)