Meet the SSB-ianz

Hari jumaat lepas , finally ! I met my friends from SSB . awww ~ kalau korang tak tahu *sure korang tak tahu* dulu zaman zaman kanak kanak ribena dulu I selalu main dekat sekolahsribangsar.com . I lupa sekarang website dia jadi sekolahsribangsar or buletinsribangsar . dah lama tak melawat sekolah . I dah senior lah kata khoonn . ahak ! so website ni dibuat oleh kak Ain Maisarah . she's a novelis . 

so dari situlah kami berkenalan , selalu chatting , share stories , merepeking , and be friends . kau bayang lah , dari aku form 2 saaaaampai sekarang , we still keep in touch . ukhwah tu walaupun tak lah kuat mana but still ada . padahal cyber friend je pun .

but now semua pun dah habis sekolah . so last friday , pum pang pum pang , finally aku jumpa dengan diorang . kami iftar sama sama di mid valley :3


meet aida and fadhilah . my...... err , lecture mates ? kami bukan satu bilik , bukan satu kelas , but satu lecture . haa , i know ! lebih tepat , shopping mates :D just walked with them to mid . but diorang bukan nak pergi mid tapi nak pergi shopping dekat jalan tar and sogo . I've told you we're shopping mates -,-

otw jalan tu , ada PPIUM kasi bubur lambuk dekat kitorang . terima je lah , rezeki kan . but but but . beg saya sangat comel dan saya tiada plastik . nak buang or bagi orang tak sampai hati .makanya saya terpaksa pegang bubur tu sampai mid... sangat... rare..

mempersembahkan ~ tadaaaaa
yang pakai tudung putih berspec tu qila , yang tudung biru comel comel tu sis meow , yang tudung oren tu sis syidah . yang comel warna pink tu of coz la i'olls . ahak !

sis meow comel  and sis syidah senyum tak nampak mata . ahak ! don't ask why we call her meow . I don't know neither . haha . her real name is Sarah :) of coz la not meow -,-

me and Aqila . abaikan muka aku yang nampak chubby tu . nampak je okay , real life tak pun . sila percaya T_T
plis notice the bubur lambuk


menu for iftar . we choosed the set berbuka puasa je . and oh , the desert ! kalau nak tahu nama desert tu ialah chocolate crunch roll . kami ni dah eksited membayangkan kek coklat gulung yang maybe ada nuts ke apa kat dalam tu pasal crunch kan . sampai sampai.... woi , apahal kek batik ??? kami diperdaya dengan nama yang indah khabar dari rupa...

sweet tak aku edit letak bunga bunga ? hahahaha . oh btw , mereka ni sangat besar . aku rasa macam aku ni dwaft yang join community gergasi je bila lepak dengan diorang ni . agak awkward jugak mula mula tu pasal diorang dah selalu hang before ni but aku first time . dah la sampai sampai terus duduk "hai korang :D"

and diorang semua terkejut . 
eh ? cuna ?
keciknyaaaa . dalam gambar nampak macam besar 

*dalam hati *
means gambar aku semua nampak gemuk . balik ni nak delete....

setelah empat kali refill air dan muka orang nando's tu pun macam dah tak sabar nak kemas meja kami pun berambus dari situ membawa perut bulat masing masing . oh , sis meow ada bagi keychain kucing . meow meow ~ memang..... kucing. macam dia . haha . tq sis for being too sweet :3

then jalan jalan nak balik tetiba kaki aku cramp . tak pernah seumur hidup aku cramp time tengah berjimba . ya Allah , cramp sampai tahap tak boleh jalan . kejap belah kanan , then belah kiri . then dua dua belah . last last kami stop kejap . but duduk pun tak boleh . lagi cramp . akhirnya aku terpaksa tanggal kasut and berjoget joget kat tengah tu macam gila terlompat lompat kaki cramp . malu gila dengan qila and sis syidah . dah la first time jumpa =..=''
but siapa kata kalau tengah cramp tak leh pozing ? time sis syidah hala camera aku stop lompat lompat kejap . lepas snap sambung berjoget balik .

after ten to fifteen minutes jugak la baru aku ok . then bye bye . insyaallah nanti ada masa kami buat gathering lagi . tapi kali ni tak ada ummi and nas . kalau ada diorang sekali mesti lagi meriah . 

so , rasanya tu je lah kot . panjang gila entry . lepas ni tunggu entry burger bakar pulak . ahak ahak . tiga empat hari ni memang aku buat marathon menternak lemak . hari hari pergi berjimba dan makan macam gila . 


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)