Happy Ramadhan , I'm having fever.












Assalamualaikum .
haiyaaa , why lah sekarang ni aku malas sangat nak update blog . weekday memang lah agak busy , but actually sempat je aku online hari hari . tapi tak tahu nak update apa . ahahaha . padahal kalau ikutkan banyak je benda yang patut aku update tapi tak update lagi . like event VSare VCare and baju baju raya tu . tapi tapi tapi.... nanti lah . heee

so sabtu ahad baru ni aku tak update pasal aku balik rumah . yeayy ~ rindu gila dekat bilik sendiri . tu yang balik tu . hoho . and rindu dekat hajik . memang best ah aku balik dapat main dengan haziq . hoi dia becok gila sekarang . makin pandai cakap . hari tu lepas keluar ward senyap je . sekarang dah bising balik . and makin kuat makan . alhamdulillah :D

but weekend tu ibu pergi study . so memang agak tak berapa nak heaven lah duduk rumah pasal aku kena arah buat kerja rumah kan . hmm . tapi sempat jugak aku request ibu masak ikan patin masak tempoyak and rendang ayam cili padi tu . yeke tu nama dia ? ahh , gamaknya lah . dah rendang tu warna kuning . ye lah kot . 

before balik tu habis semua tutorial aku angkut bawak balik , tapi haram jadah tak buat . bukan setakat tak buat , tak keluarkan pun dari beg . daebak -,- 
aku just keluarkan lappy je untuk online and tengok movie. aku dah tengok cerita pee mak . best gila . cerita tu sangat lawak and part hujung hujung tu sangat touching . lagi lagi my boyfie yang berlakon . aish , lemah semangat aku tengok mario maurer menangis . wuuuu , cian iye . even cerita tu agak seram , aku gagahkan jua menontonnya demi abang mario tersayang . wakakakka . 
(kalau abang Po baca ni mesti dia tengah buat muka nak muntah)

TAPI , ya ada tapi . aku tak dapat tengok sampai habis . pasal tengok kat youtube . cukup 1:37 dia habis . dah la tengah part klimaks . sakit hati gilaaaa . aku sangat sangat nak tahu apa ending dia . nak pergi cinema malas . so sesiapa yang ada link cerita pee mak full version punya plis plis plisss lah bagitau I . 

heh , aku baru sedar yang entry ni semacam tak ada kena mengena dengan tajuk . ok ok ok . selamat menyambut bulan ramadhan semua . happy fasting . bulan puasa ni jangan membazir . jangan asyik nak pergi bazaar je . kalau pergi pun beli sikit sikit je . jangan pulak kau beli macam yang jamu satu kampung . tengah lapar punya pasal . last last makannya sikit je pasal dah kembung minum air satu jug . normal lettew . itew pon same kadang kadang . ahak ahak . so ini adalah pesanan penaja untuk readers and owner blog ni sendiri jugak . hewhewhew ~

oh ya , siapa ada ubat batuk and demam yang cair punya , plis la pos ke KK12 , UM . atas nama I okeh . aku dah rasa lain macam gila dah ni . semalam lagi la melepek je demam punya pasal . nak makan ubat but tak jumpa . kawan kawan semua offer ubat pil . itew kan baby , mana reti telan ubat pil . agagaga ~

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)