Romeo FB

 publisiti murahan betul tepek gambar besar besar dalam entry . haha

  hai hai hai ^^

semenjak dua menjak tiga menjak bermenjak menjak ni suka pulak rasanya tepek gambar sendiri besar besar di blog . muahaha . nikmatnya hanya Allah yang tahu . terasa satu kepuasan yang nyata :P
why ? sebab ni blog aku , suka hatilah kan ? ngee . If you don't like , you can nyah from this blog . you can unfollow , you can do whatever you like . hater ? comment la teruk teruk pun , tak akan dipublish kan . heee ~

jangan HACK sudah -_-

berbanding FACEBOOK . I rarely post gambar dekat status or buat album koleksi photo syok sendiri . kenapa ? 

\first/
I akan terasa macam attention seeker je . post gambar gedik . caption : SAYA TAK SECOMEL ATAU SECANTIK ORANG LAIN . LIKE LAH KALAU SUKA . KALAU TAK SUKA BOLEH BLAH !
gambar buat duckface . dengan harapan orang akan comment : eh tak lah , awak comel sangat . and then ramai laki like and comment awak comel awak cantik boleh kenal jom kapel ?

ataupun
post gambar . caption : NAMA SAYA SAPEAH BINTI SIPOLAN . UMUR SAYA ** TAHUN . SAYA MASIH BUDAK SEKOLAH . JOM BERKENALAN ? SAYA TAK SOMBONG . SILA LIKE.
setiap gambar caption dia introduce diri . hoi hoi , ingat orang teringin sangat ke nak tahu semua tu ? plis lah.

ada jugak orang yang jenis batak like . post gambar baru . then tag dekat beratus ratus kawan kawan adik angkat abang angkat kakak angkat scandel scandel dengan harapan ramai yang like . tak cukup , IM pulak kawan kawan "weh, tolong like gambar aku . tengs"

dan lagi
ada jugak golongan bebal otak yang suka post gambar seksi seksi . habis semua nak tayang . dan bila lelaki lelaki kurang iman mula like and comment "waw , seksinya . i like ." atau "sedapnya nak sikit" dengan kebangangan tahap infinity beliau reply "thanks" , "hehe , mana boleh."

terasa nak kakikan je species ni .

\second/
macam biasalah , kalau ada yang suka mesti ada jugak yang menyampah kan ? terutama kawan kawan . kadang kadang diorang cuma bergurau . tapi gurauan yang lari dari topik gambar tu . contohnya "peh sakai gila gambar kau ni." "tak ada gambar yang cantik sikit ke ?" "gila tebal bedak kau" bla bla bla . i know la , pasal I pun suka kutuk gambar kawan kawan dekat FB . kekeke ~ so bagi mengelakkan gambar haku dikutuk balik , mencegah itu lebih baik dari merawat . ahak :P

\third/
nanti akan ada raaaaamai friend request . bila check , semuanya lelaki . like pffttt . pulak tu semua nama macam kurang kasih sayang . hati terluka lah , jiwa kosong lah , ku berserah lah . errr , tolonglah . salah aku jugak dulu dulu main pakai approve jaa semua friend request . dan sekarang , merana . nak main game pun tak senang . ada je pop up conversation "hai boleh kenal ?" "hai comel " "hai, umur berapa?"
bila tak balas , "sombong gila ! kau ingat muka kau cantik sangat ke ? tuih tuih!" "kalau sombong baik tak payah add !" "awak mak kite cakap tak baik sombong" 
beberapa hari kemudian.....
orang yang sama yang dah maki maki cakap orang sombong tu IM balik . "hai, boleh kenal ? sorry la hari tu saya marah awak"

ini mintak disuapkan kaki . 

senang cerita , satu pun aku tak kan reply . nak remove , malas pulak nak check satu satu friend mana yang kenal mana yang tak . kesudahannya , friend request dah beratus ratus aku ignore je . sorry lah kepada sesiapa yang kenal add friend tapi tak diapprove lagi . malas betul nak check . hehe .

konklusinya , letaklah gambar nenek anda sebagai DP . dijamin terhindar daripada sebarang gangguan seksual si facebook . wakakaka

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)