Sambutan Hari Rayer....


glitter-graphics.com

Halluuu...
Cuna in da house..!! eh, silap.. in da blog!!
huhu
Hmm.. hari ni ada sambutan hari raya kat skolah..
Best gak. sume org pakai baju raye.. sume comey2 blaka..
walaupun dah nak abes bulan Syawal, tp still happening..
Tp.. yg menakutkan... ada org yg dressup TERRlebih over lorh...
hmm.. ada yang pakai baju jarang gile!! sampai nmpk singlet.. kalau pakai inneer x pe lah jugak.. ni pakai singlet semata2.. adoy.. mmg seronok budak laki mencucui mata hari ni..
Pastu.. yg pakai makeup pun ada... Seram aku tengok mata geng2 Dilah td.. mata Maksu plg dahsat... wane ijau woo.. dah la pekat..
Yang pakai kasut 3 inci pun ada.. Hari ni secara rasminya.. diumumkan.. plajar dressup lebey over dr cikgu..
dah la ramai pakai baju kebaya.. ketat plak tu.. Yay.. menakutkan!!!



Aku pakai cam bese je.. baju kurung wane pink, kain dia wane coklat.. Eh, termatching plak ngan lalat!! hakhak...
baju dia wane coklat.. Oh my.. He looks sooo sweet!!
Pastu dia tegur aku tadi. huhu bahagianya.... MyEm0.Com



Tapi.. wuwu..
MASTURA tu ler... grr... MyEm0.Com
dr ari tu x abes menyakitkan hati aku.. Aku nampak dia menggedik kat lalat tuh.. Dok dekat2 plak tuh!! jelez nyerw!!!!
huh.. rasanya dia dlm usaha nak mintak no la tuh!
Mas cakap dia dah dpt no lalat.. dia sendiri yg bg.. Tapi no maxis.. tapi mas igt2 luper je.. mujur... alhamdulillah.. Harap2 dia x mintak balek..
kalau x.. aku buli adik dia tuh!!
dah tu tadi pakwe dia cam bengang kat mas.. haha.. padan muke mu!!

tapi td x bawak camera lorh...
kalo x boley tangkap gamba ngan tuttt.. hahak..


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)