Open House...

Smalam aku gi umah Ququ.. ade open house..
best gak.. ada mee goreng.. tp x basah.. huhu aku nk mee goreng basah.. laksa, nasi impit.. macam2 la.. ada sate, tapi aku tak sempat mkn.. dah abes..
pergh.. beso giler umah dia... siap berdekorasi lagi.. bilik dia pun loaded giler..
huhu.. x mcm bilik aku..
hurm....
kat skolah...
Uhuk.. tak tau nape tp si lalat tu... Wargh!! it's really a nightmare!! but i like the nightmare... i luv it!!
smalam Topek ckp yg dia tanya pasal aku.. macam2 la pasal aku.. mule2 aku tak caye..
tapi pastu dia tnya matno. dia kate btl.. siap sumpah demi Allah lagi.. wuwu..
pastu ari ni.... hurm...
tadi masa aku nak gi tandas dia lambai aku.. kalo selisih ke ape ke dia mesti senyum2..
pastu yang parahnye.. dia dah berani panggil aku!!!
tadi masa nak balik aku nampak dia.. dia asek tertoleh2 je.. tibe2 dia panggil aku..
terkojut den!! Dah la ade Alyia masa tuh.. abes kene interview, tp aku buat dunno je.. huhu
Aku tanya matno, kakak dia tu kakak angkat lalat kew?
tapi dia jawab..
'tak.. tak lagi.. mungkin dia pilih ko kot.."
pastu mat no tanya, aku ni akak lalat tu ke? aku ckp la tak..
"mungkin dia pilih aku??"
whats that mean to? aku rasa aku x penah mintak dia jd adik angkat ke ape..
hurm...
nape dia ganggu aku? tibe2 je.. sebelum ni x pon..
pelik... tapi aku suke... =p tak tau nape aku hepi... hurm...
ari ni xde pic... aku x de mood nk gi carik..
~sebenarnye sebok layan feeling.. wakaka...

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. hai..folo box dah de..nnt folo yer

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)