At Last.. I'm HePi AgAin..


Halluuu 。◕‿◕。
Hari ni, walaupun masih ada mood sedey, tapi aku dah hepi sikit..
atau sebenarnye hepi giler.. huhuhu
Huh, Mas dah dapat no lalat.. huhu, pasrah je laa.. harap2 ok je..
hmm..
tadi kat skolah dia ada tegur aku kt koop. hehe (tu yang jadi hepi tu)
cam bese arr, x abes2 mintak aku blanje.. macam x de ayat lain je nak tegur aku..
pastu masa nak balik tu, huhu... masa aku nak bayar, tiba2 aku rasa cam ada orang berdiri sebelah aku.. betul2 dekat.. sampai nak terkena dah lengan kitorang nih..
aku tau yang kat sebelah aku tu budak laki, so aku pun toleh la tepi.. nak melihat siapakah gerangan manusia yang berdiri rapat nak mampus ngan aku ni.. padahal sebelah dia banyak lagi ruang kosong..
rupa2 nye... hmm, guess who.. LALAT tu la!!!
awww...
◕‿-
walaupun kalau boleh aku nak stay situ sampai bila2, hehe.. tapi aku jauhkan la sikit diri aku ni dari dia.. ye la, x kan nak dekat2 sangat kot.. dah la yang jaga counter tu cikgu..
masa tu pun sempat lagi dia mintak aku blanje.. sambil tersenyum sweet kearahku.. huhuhu
aku pun buat muka then cakap.. "huh, orang mesej bukan nak balas pun! jahat!" ala2 merajuk la tu.. konon.. huhuhu
dia ckp.. "eh, balas la.." huh, banyak la kau pnya balas! rupe2 nye dia bkk no maxis..
hehe, nanti aku nak beli no maxis la.. =p
lama gak aku borak ngan dia kat dalam koop tu.. (berbual dalam jarak yang teramat sangat dekat!!!! hihihi)
bila aku kuar dari koop, aku mendapati geng2 aku sudah pun terpacak di luar koop sambil bercekak pinggang.. diorang kepanasan kat luar, aku sebok layan feeling kat dalam.. heheh..
mujur diorang x tau, aku lepak ngan lalat kat dalam tuh.. hihi
oh ya, Safekah dah tau pasal aku komplot ngan Syame tuh.. hihi..
mula2 dia marah gak, tp skarang dah ok.. DAn dengan ini, secara rasmi, Safekah dah pun sedar yang Syame suka kat dia sebenarnye..
tapi entah ape la jadi kat diorang tu.. pekah kate diorang nak buat macam x penah kenal dah lepas ni.. huh, bila dah tau isi hati masing2 xnak pulak.. dulu bukan main lagi..
(ape aku mengarut nih?)
hmm, keje umah x siap lagi.. folio sejarah, geografi, n sivik pun x siap lagi. horeee...
exam 2 minggu lagi.. hmmm..
x pe la, yang penting, hari ni aku HEPI.. hihihi


hav a sweet day as sweet as 'sweet' =p

babai...
(‿◡✿)  





2 comments:

Sila tinggalkan komen anda.. =)